21 Ekim 2014 Salı

Bir Yaşıma Daha Girdim

Rahmetli Müslüm Gürses'in şarkısıyla uyandım bugün.
''bugün benim doğum günüm....'' diye başlayan bir şarkısı var ya hani, o şarkısıyla..
Tabi ben o şarkıyı söylemeden önce odamı neşeyle dolduran güzellikler (anne, abla ve onun yavrusu) vardı.

 
İş yerine geldim, esas oğlandan (mecazi anlamda *.*) hala ses yok ama sağolsun tumblr bugün bir yaşına daha girdiğimi,
 

Sevgili iyi-kötü gün dostu Google bugün benim doğum günüm olduğunu,


Ve fikirlerimize kulak veren fikrimühim'in yeni yaşımda hesabıma puanlar yüklediğine şahit oldum.
Kendilerine ve bilumum alışveriş sitelerine, kullanıcı hesaplarına teşekkürü borç bilirim.
Eksik olmayın ^.^
Gün bitmiş sayılmaz tabi fakat benim yarın için birileri üzerinde uygulayacağım deli dehşet planlarım var :)

Her şey bir yana, bazı kelimeler bir araya geldiğinde güç veriyor insana.
Ya da, neyi kimden beklediğini tekrar hatırlatıyor.
Aynı, ''umma ki küsmeyesin'' cümlesinde ki gibi..
Bir yaşıma daha girdim ama, umduklarımın, umut ettiklerimin yönü değişmedi.
Umudum hala doğan güneşte :)




8 yorum:

  1. mutlu yıllar sana daha uzun ömürler dilerim canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim cümlemize inşallah, öpüyorum :)

      Sil
  2. Doğum günün kutlu olsun canım benim... Nice mutlu senelere eriş inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim canım benim, hep birlikte inşallah :)

      Sil
  3. Allahım sana nice hayırlı yaşlar nasip etsin inşallah..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim çok mutlu oldum :)
      Cümlemize inşallah, sevgiler :)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

Herkese Selam

Önceden fotoğraflar biriktirir, taslaklar oluşturur en çok da yazıp silmek, bazen kendime saklamak, bazen anı oluşturmak istediğimde blog sa...