5 Aralık 2018 Çarşamba

Günahın Üç Rengi - Gülseren Budayıcıoğlu

(spoiler içermez)
Listem de şu sıralar Gülseren Budayıcıoğlu'nun kitapları var.
Elime alıyorum, fakat bırakamıyorum.
Öyle içten, öyle samimi ki yazar okumak çok iyi geliyor.
Kitabı okurken en çok da, sanki çayımızı kahvemizi almışız Gülseren hanım bana olayları anlatıyormuş gibi hissediyorum.
Bu his çok hoş.
Her zaman, her kitapta olmuyor.
Anlattıklarının bir kurgu değil, gerçek hayatlardan alıntı olduğunu düşündükçe yazılanlar insanı daha çok etkiliyor.
Her defasında şimdi ne olacak acaba diye çeviriyorum sayfaları.
Ve her defasında yok artık dedirtiyor.

Yine kitaptan bahsetmemek için kendimi zor tutuyorum.
Çok etkilendim.
Gülseren Budayıcıoğlu'nun bir kitabına daha başladım.
Hayata Dön.
Hani şurada bahsettiğim, dizisini izleyince kitabını okumayı sevmiyorum ^.^ dediğim kitabı.
Demek ki çok da büyük konuşmamak gerekiyormuş.
Çünkü yazarı çok sevdim.
Ayrıca şuan ne yazsa okurum, o dereceyim :)

4 yorum:

  1. Ben de Kral Kaybederse kitabını okuyunca ne yazsa okurum demiştim. Sırada Günahın Üç Rengi var. Herkese de tavsiye ediyorum. Çok samimi ve akıcı bir dili var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günahın üç rengi çok daha etkileyici geldi bana açıkçası :)
      Bir de okuduklarımın gerçek hayatlar olması daha çok etkiledi sanırım.

      Sil
  2. okumadığım bir yazar daha.merak ettim.ilk fırsatta edinip okumayı istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunması gereken bir yazarmış, eğer psikoloji kitaplarını seviyorsanız tavsiye ederim ^^

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

Herkese Selam

Önceden fotoğraflar biriktirir, taslaklar oluşturur en çok da yazıp silmek, bazen kendime saklamak, bazen anı oluşturmak istediğimde blog sa...