16 Haziran 2012 Cumartesi

Allah'ım hayretimi artır!!

Bazen bir olay karşısında şaşırdığımızı, hayretler içerisinde kaldığımızı  tepkilerimizle gösterdiğimiz anlar vardır. Bende bu anları kaçırmadan sıklıkla tekrarlar etrafımda ki insanların yüreklerini ağızlarıyla buluşturmayı başarırım :)

Ama hayret etmenin bir sünnet olduğunu bilmiyordum. Unutulmuş bir sünnet: "Allah'ım, hayretimi artır!" Hayretini artıran, hiçbir şeyi olağan ve normal bulmayan Peygamberin baktığı gibi bakar.

Okuduğumda mutlu oldum... Bizimde hayretimiz artar, bu güzel sünnete nail olanlardan oluruz inşAllah :)

MİRAÇ KANDİLİMİZ MÜBAREK OLSUN!!


8 yorum:

  1. sasırdım hiç duymamıstım bu sünneti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk defa gördüm ama çok güzel bir sünnetmiş bu zamanda istemedende olsa sık sık tekrarlıyoruz :)

      Sil
  2. yasemin ya artık kaldır şu yandaki kitabı :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin için kaldırdım Sümeyyee bir türlü elime alamadım daha da okuyacağım yok :)

      Sil
  3. bende hiç duymamıştım.Kandiliniz mubarek olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederimm sizinde kandiliniz mübarek olsun inşallah.. Sevgiler :)

      Sil
  4. bunu bilmiyordum çok sevdim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim.. Sık sık tekrarlarız inşAllah :)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

Herkese Selam

Önceden fotoğraflar biriktirir, taslaklar oluşturur en çok da yazıp silmek, bazen kendime saklamak, bazen anı oluşturmak istediğimde blog sa...