4 Haziran 2017 Pazar

İmtihan

Doğum iznine ayrılmadan önce en büyük isteklerimden biri evde ayaklarımı uzatıp çayımı kahvemi elime alıp bilgisayar, kitaplık ucunda pineklemekti.
Hayırlısını istemek o kadar önemli ki ...
İzne ayrılışımın 4. Haftasına geldim.
Günlerim preeklampsi korkusu ile geçiyordu. Elimde tansiyon aleti ile geziyordum. Dışarı çıkma sebebim ise ya anneme yada doktora gitmekti ...
40. Haftaya geldik elhamdülillah.
Durumum değişmedi ama gündemim değişti.
Hayatım da tarif edemediğim bir çok duyguyu aynı anda yaşıyorum.
Kelimeleri bir araya getirip cümle kurmaya korkuyorum.
Eşimin rahatsızlığının adını duyduğumdan beri ne uyku, ne doktor, ne doğum hiç bir şey düşünemiyorum.
En büyük ilacım dua.
Dua ile ayakta duruyorum.
Doktorun, doğumuna en fazla 3 hafta kalmış birinin eşinin gözlerinin içine bakarak kurduğu cümleleri, bize karşı bakışlarını...
Ve eşimin, biz bebek bekliyorduk hala rüyada gibiyim dediğini  hiç unutmayacağım..
Bir kaç hafta içerisinde unutamayacağım çok şey yaşadım.
Rabbim yaşadıklarımızı unutturacak daha büyük acılar vermesin.
Önümüzde uzun bir tedavi sürecimiz var...
Ama onun dışında bizi nelerin beklediğini elbette bilmiyoruz.
Sadece dua edip bekliyoruz...
Allah tüm hastalara içinde de eşime şifa versin sağlık, sıhhat versin inşallah...


8 yorum:

  1. Merhaba.
    Hamilelik hem güzel hem stresli.
    Rabbim bir avazda bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin sevgili Yasemin.
    Yazdıklarından anladığım kadarı ile şuan en büyük ve zor sınavını/zı veriyorsun/uz.
    İnşallah burdan iyi haberlerini okuyacağım.
    Dualarımda bundan sonra siz ve eşinizde var.
    Sevgi ve dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Çok teşekkür ederim Allah razı olsun dualarınızda olduğumuzu bilmek çok güzel şey... yayından bir kaç gün sonra doğum yaptığım için dönüşüm çok geç oldu kusura bakmayın..
      Teşekkür ederim tekrar.. sevgiler..

      Sil
  2. Size sanırım ilk kez yazıyorum ara ara bakıyordum blogunuza rabbim şifa versin inşallah hir ikinize de eşinizin rahatsızlığı nedir bilmiyorum ama herşey rabbimin elinde onun için güç birşey yok çok şükür ki imtihan ın farkındasınız.Elbet buda geçecek sadece sabır... selam ve dua ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Allah razı olsun... Bazen yazmak içini dökmek çok iyi geliyor.. aslında sadece susup beklemek en iyisi ama her zaman yapamıyoruz. Çok teşekkür ederim... selamlar ve sevgiler..

      Sil
  3. Allah şifa versin Allah'ım güç kuvvet​ versin size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn Allah razı olsun teşekkür ederim

      Sil
  4. Çok çok üzüldüm Yasemincim 😥 Dediğin gibi imtihan dünyasında yaşıyoruz. Doğum süreci başlı başına yeniden doğmak gibi mucizevi bir olay. Eşine de Allah şifalar versin. Sağlıkla büyütün yavrunuzu inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğum gerçekten bir mucize çok güzeldi elhamdülillah..
      Çok teşekkür ederim canım benim aminn Allah razı olsun..

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...