23 Ağustos 2016 Salı

Yunus Emre Trt 1

Ahh bu dizi...
Tekrarını dahi izlemeye niyetliyim.
Evimizde televizyon yok.
Çoğu zaman telefondan ara ara da bilgisayardan izledim ama şöyle dev ekranda izleyip kendimi içindeymiş gibi hissetmek isterdim.
O kadar çok sevdim.



Nefis ile imtihanın zorluğunu,
Edep kavramının o zarafet dolu hoşluğunu,
Aşkı ve güzel ahlakı en güzel şekliyle anlatan, İslam tasavvufunu yücelten isim Yunus Emre. Severim ben seni candan içeri... demiş ya, daha ne olsun :-)


Ayrıca bu diziden sonra evdeki eşyalar o kadar fazla geldi ki gözüme..
Eski zamanların sadeliği bizim kalabalık şıklığımızdan çok daha güzelmiş.
Her şeyi, her sahnesi çok güzeldi.

Hatta dizinin son bölümünü izleyene kadar yeni sezon için bir acabam vardı açıkçası :-)

Eşim sınav döneminde olduğu için izleyememişti, sırf izlesin diye eşlik edeceğim ^.^

İzlemeyenlere cânı gönülden tavsiye ederim....

4 yorum:

  1. Ben zaman bulup izleyemedim ama eşim izledi, hatta şimdi ikinci kez başladı izlemeye. Devamını çekseler diyip duruyor. Ben de istiyorum ama kısmet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke devamını çekseler gerçekten ne güzel olur :)

      Sil
  2. hemen başlayayım bende,trt1 dizilerini çok severim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trt1 gerçekten bu konuda çok güzel. En güzeli klişeyi bozmuş, diziler uzun uzun bölümler değil :)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...