31 Ağustos 2016 Çarşamba

1. Evlilik Yıldönümümüz


Sevgili eşim hediye konusunda uzmanlığa sahip. 
Leb demeden leblebi dediğimi, 
Ç'demeden çiçek dediğimi anlar 😊
Halk arasında benim gibilere 'nankör', eşim gibilere ise 'yaa ne düşünceli adam' deniyor.
Aslında hevesini kırmadan güzel bir dille hediyenin büyüğünün veya küçüğünün olmayacağını her defasında anlatmaya çalışıyorum ama bir türlü orta yolu bulamıyoruz. 
Yani ağzımı tek taş yüzükle falan açabilirim ama esasında gönlüm eline alıp eve geldiği minik bir çiçekte.. Bana özel olarak düşündüğü manevi değeri olabilecek küçük bir hediyede. 
Henüz o aşamaya gelemedik ama inanıyorum.. Bir gün başaracağız 😜 

Hepsi bir kenara, düşünülmek değer verilmek çok güzel.
Evlendikten sonra insan daha iyi anlıyor.
Çünkü insanın hayatı evliliğine göre şekilleniyor.
Batı kültürü ile yetişmediğimizden olsa gerek, eşinin eteklerinde gezinen hem kadın hem erkek oluyor.
Ben veya sen demeden önce biz demeyi hiç bir zaman unutmuyoruz.
Biz dedikçe de mutlu oluyoruz.

Hiç bir zaman hediyenin ne önemi var.. dememeye gayret ediyorum ^^
Evet bir önemi yok, biliyorum.
Ama hatırlanmayı çok seviyorum.

Neyse efendim, konu evlilik yıldönümü hikayemizle başlayıp hediyenin önemi ile bitti, bunu nasıl başardım bilmiyorum :-)

3 yorum:

  1. İlk yıldönümü ne güzel nice yıllar birlikte paylaşırsınız hayatı ins.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Allah hepimize önce sağlık, sonra mutluluk, huzur versin inşallah...

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...