6 Mayıs 2016 Cuma

Anı Kesesi

Bazen ne diyeceğimi bilemediğim,
Aynı zamanda da mutluluktan havalara falan uçtuğum,
Söylenecek sözleri ise yetersiz bulduğum insanlar var hayatımda.
Bin Şükür!


Nişan ve düğün fotoğraflarımızı canım arkadaşım Melike ve eşi çekmişti. Fotoğraf ve resim harika bir anı. Her şey gelip geçiyor ve bize sadece fotoğraflar kalıyor. O yüzden hepsi ayrı ayrı çok kıymetli.
Geçenlerde de canım arkadaşım Anı Kesesi sağolsun beni çok çokkk mutlu etti. Görmeyen yoktur. Çizimleri öyle güzel ki, hem güzel hem huzurlu ^.^ Maşallah.
Kalpten gelen bir anı olan bu kare ise baktıkça mutlu olmama sebep..
Diyorum ki, keşke böyle güzel yeteneklerim olsaydı da ben de karalayabilseydim bir şeyler :-)
İnsanın arkasında bırakacağı güzel an'ıları olmalı ^.^



Neyse efendim,
Ben şimdi ne kadar teşekkür etsem az kalır biliyorum ama varlığı ile mutluluk veren arkadaşlarıma çok çokk teşekkür ediyorum :-)
İyi ki varsınız!
ARO.


6 yorum:

  1. en sevdiğim şey böyle anlamlı hediyeler almak.. eline sağlık, merak ettim bloguna tıklıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, insana daha kıymetli daha değerli geliyor tam kişiye özel hediye kavramına uygun ^.^

      Sil
  2. çizim çok talı olmuş.bende davetiye falan sandım önce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında davetiye olarak da böyle bir şey düşünmüştüm ama o zaman kısmet olmadı. Şimdiyse tamamen gönülden kopan bir hediye oldu. Tabi davetiye olsaydı hiç fena olmazdı :)

      Sil
  3. Uzuun zamandır şifremi unuttuğumdan uğrayamıyordum buralara... Tam şifremi buldum, bir de baktım ki neler yazmışsın...Çok mahcup oldum çook. Ama bunlar hep senin güzel yüreğinin yansıması ❤ Allah razı olsun canım Yasemin.Bolca huzur getirsin yuvanıza...❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah senden razı olsun canımın içi :-)
      Çok teşekkür ederim.
      En güzel dualarımda senin de adın var ^.^
      Çok öpüyorum.. selamlar

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...