23 Şubat 2016 Salı

Yasemin'sel Mevzular

Fotoğraftaki beyefendi evlendikten 6 ay sonra tartıldığında 15 kilo aldığını, fotoğraftaki bayan ise evlendikten sonra tam tamına 5 kilo aldığını görerek önce şoka girer ve sonra diyete başlar.
Geçen gün uzun zamandır giymediğim pantolonu deneyeyim dedim.
Gerçekten inanamadım.
Önceden olsa annem yüksek dereceli ısıda yıkamış der geçerdim.
Ama kendimde ki değişikliğe bir türlü alışamadım.
Tabi ki ilk işim yenilen içilen şeyleri kontrol altına almak oldu.
Öyle tostmuş, makarnaymış bekar evi gibi beslenmek yok.
Her akşam anneme gidip düzenli yemek yemek lazım :)
Sabah kahvaltılarını kendi aramızda hallederiz ^^


Şaka bir yana,
Düzenli beslenmek ne kadar zor.
Eve akşam 7'den önce giremiyorum.
7'den sonra yemek yaptım, yedik, topladık demem 8-9 arasını buluyor.
Ya sonra...
Dinleneyim, uyuyayım, kendime vakit ayırayım falan kalıyor ama benim o saatten sonra bunlara da mecalim kalmıyor.
Kitap okuyamamanın vicdan azabını artık saymıyorum.
Bekleyen ütülerle her akşam bakışıp, lütfen artık bakmayın utanıyorum ^.^ hafta sonu görüşeceğiz demekten de sıkılıyorum.
Ve 
Bende artık deterjan kokmak istiyorum :)


Görenler zorla çalıştığımı düşünür ama işin aslı öyle değil. Aynı şeyleri annemle konuştuğum zaman, çık bir hava al bunaldın herhâlde, diyor. Veya ben gündüz gideyim mi evine, sana biri yardım etsin istersen diyor.
O zaman bizi ekonomiye kazandıran büyüklerimizi daha çok anıyorum işte.

Neyse, biraz olsun döktüm içimi bu sayede..
Şimdi iş yeri işimin akşamda evimizin işinin başına döneyim :-(



4 yorum:

  1. Ben sürekli evdeyim yine bitmiyor işler .-Allah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn, Allah razı olsun.
      3 çocuklu bir ev bir işten bir evden daha çok ilgi istiyordur.
      Temizliği de düşününce.... düşünemiyorum bile ^.^

      Sil
  2. Kiminin bol vakti var da neye harcıyor .Olsun sen elindeki zamanın kıymetini daha iyi anlıyorsun.Allah kolaylık vere tüm çalışanlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn Allah razı olsun yorumlarınızla çok mutlu oluyorum teşekkür ederim :-)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...