25 Kasım 2015 Çarşamba

Evlilik Okulum

Evlenmeden evvel başıma geleceklerden habersizdim.
Bu kadar işi yapacağımı, evin sorumluluğunu taşıyacağımı daha bilmezken evlendim.
Eskiden annem yetişemiyorum işler bir türlü bitmiyor dediğin de amaaan anne ne güzel evdesin bizim gibi okula gitsen işe gitsen .... bıdı bıdı bıdı diye muhalefet oluyordum.
Şimdilerde ise işteysem eve, evdeysem işe koşarak geliyorum.
İkisi de ziyadesiyle yoruyor, bunaltıyor, bazen çığlık falan attırıyor.
Ama elhamdülillah demeyi ihmal ettirmiyor çok şükür.
Annemi, özellikle çalışırken çocuğuyla, eviyle, eşiyle ilgilenmek durumunda olan ablamı daha iyi anlıyorum.
Hayat insana bazı şeyleri yaşamadan öğretmiyor.
Bazen halimi soranlara kıyısından köşesinden anlatıyorum da, dur daha ne gördün ki cevabı alıyorum.
O zaman da nasip diyorum, Allah ne nasip ettiyse o...

12 yorum:

  1. Merhaba, öncelikle hayırlı olsun evliliğiniz, Allah utandırmasın.
    Kesinlikle haklısın bazı durumlar yaşanmadan bilinmez ve evlilik de öyle.
    Başta bende yetişemiyorum diye biraz hayıflanıyordum sonra sonra evimin düzenine alıştıkça, kendi düzenimi oturttukça herşey kolay geliyor.
    İyi geceler sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Çok teşekkür ederim, amin diyeyim ^.^
      İnşallah bende düzenin tadını alınca rahatlamış olacağım.
      Sevgiler..

      Sil
  2. Eskiden insanlar nasıl yetiştirirlermiş işleri helal olsun bi her türlünimkanın içinde bitiremiyorlar gerçekten de işleri. Allah daha kötüsünü göstermesin yine de şükretmek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii, çok şükür halimize. Amin..
      Bazen diyorum çamaşır ve bulaşık makinası bu evde benden daha çok çalışıyor :)

      Sil
  3. Yarım gün çalışıyor olmama rağmen yetiştiremediğim oluyordu. Zaten yavaş bir insanımdır bi işi oyalana oyalana yaparım. Ajandama gün gün okuldaki işleri yazarken ev islerini de yazar olmuştum "beyazlar yıkansın. Mercimek çorbası yapılsın." Gibi :)) yani seni malesef ki anlıyorum hele de tam gün çalışıyorsan aiyyy aman aman. bi de daha ne gördün ki diyenlere benim için sor lütfen daha ne görecekmişiz bilelim de ona göre korkalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifimm aynen öyle gerçekten bende sürekli yazar çizer oldum :/ Aslında devamlı kendi evime geliyorsam anne evimi sadece özlüyorum ama anneme gidip kendi evime geçince o ayrılık acayip zor geliyor..
      Tam gün çalışıyorum hafta içi yaşamıyormuşum gibi hissediyorum bazen haftasonları da evden çıkamıyorum :)
      Döktüm içimi rahatladım :)
      Genelde çocuk olsun da gör, diyorlar Elif senin görmene az kaldı hayırlısıyla inşallah ^^

      Sil
  4. Aslında benim öyle bir fikrim var:) Evlenecek herkese zorunlu evlilik okulu projesi. Hele bir çocuğun olsun hatta 2 çocuğun olsun o zaman gör bir de. Allah herşeyin hayırlısını versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi olur, özellikle de erkekler için böyle bir projeye adım atılması oldukça gerekli bir durum :)

      Sil
  5. aaaah yasemincim sen bir de çocuğun olsun şimdi en güzel en keyifli anların emin ol :) belli bir düzen oturtursun öyle gider şuan...amaa bir bebiş hayatınız girsin ;) ipin ucu kaçtı mı kaçtı :)) ama hayırlısı olsun her haliyle hayat güzel... evlilikte... minik kuzucuklar da ...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evli ve tecrübeli herkes aynı şeyleri söylüyor, bu günlerin tadını çıkar :)
      Bu sese kulak vermeye başladım artık, elimden geldiğince işi gücü bırakıp gezmeye çalışıyorum :)
      Gerçekten güzel şeyler, Allah isteyen herkese hayırlı şekilde nasip olur inşallah.
      Sevgiler, selamlar :)

      Sil
  6. "Dur bekle sen daha çocukların olunca görürsün" sözü tayfasına üzülerek ben de katılıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama tabi ki siz gibi güzel anneleri görünce korkularım azalıyor :))

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...