7 Ağustos 2015 Cuma

Eskişehir'den Selamlar

Annemle minik bir Eskişehir kaçamağı yaptık.
Sebebi ziyaretimizin maksadı düğün olmasına rağmen biz onu kaçamağa çevirip ufak bir gezintiye dönüştürdük.
  
 Malum, ben artık Eskişehirli olma aday adayıyım :)
 

Geziler rehbersiz olmuyor fakat rehberime küsünce ne nerede diye sıklıkla Google'dan yardım aldım. O meşhur porsuk çayının etrafını bol bol değerlendirdik. Rehbersiz olduğumuz içinde sadece o çevreyi görebildik :)


Porsuk çayı güzelde, açıkçası rengini pek sevmedim ^^
İnsanın içi açılmıyor yani, havası temiz ama o kadar.
Deniz veya yeşillik enerjisi alamadım kendisinden.
Artık sık sık gideceğimden sevmek için zorladım kendimi ama o da olmadı :)

Geçmişe bakarak biraz kafa dağıtayım dedim, düğüne son 20 gün kaldı da ^^



4 yorum:

  1. hiç gitmedim eskişehire ama çok güzel olduğunu duydum.. iyi tatiller dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, aslında güzelmiş ama bilmediğin şehirlere bilen biri ile gitmek lazım :)

      Sil
  2. sen eskişehire mi gelin oluyorsun canımmmmmmmmmmmmm benimmmmmmmmmm
    oyyyşş kıyamam
    az öteye gelip istanbula gelin olaydın açeydim kollarimi dolayeydim boynuna.
    haftaya ben de eskişehir kaçamağı yapacağım sanırım.
    bakarsın bir de sen ordayken yaparım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım Seyhanıımm aynı şehirde olmak muhakkak çok tatlı olurdu ^.^
      Gidilecek görülecek yerler konusunda zevkine güveniyorum :)
      Hele mevzu bahis Eskişehir olunca gezi yazılarını dört gözle can kulağıyla bekliyorum :))
      İnşallah oradayken de denk geliriz ne şahhane olur..

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...