29 Temmuz 2015 Çarşamba

Evlilik Öncesi

Zaman çabuk geçiyor diye kendimi iyice strese sokmak istiyorum :)
Bazı süreçler çok yıpratıcı.
Evlilik aşaması,
Yeni aileye alışmak,
Her ayrıntıyı düşünmek,
Perde-halı beğenmek zormuş.
Her şey tam olmak zorunda değil bazı şeyler düğünden sonraya kalsın diyorum itirazlar havada uçuşuyor, yardım kısmına gelince sağımda ablamı solumda annemi gölgemde babamı görüyorum.
Bir ay kaldı ama öyle çok yoruldum ki..
Bazen telaş ortasında kaçasım geliyor.
Bazen de duyduğum bir söz, yapılmasını istemediğim davranış karşısında kendimi hemen bırakabiliyorum. Etkisinden öyle çabuk kurtulamıyorum.
Özellikle bu süre zarfında nişanlımdan duymak istediğim son şey ''yoruldum!'' demesi..
Fakat maalesef onu şu sıralar ara ara duyuyorum.


Prenseslikten kül kedisine terfi edeceğimi biliyorum.
Saltanatımın sona ermesine sadece 29 gün kaldı.
Evliliğin zorluklarını evlenmeden öğrendim :)

Bu arada fotoğraf nişanlı kişisinden..
Yine de bu kadar yorgunluğun içinde böyle tatlı fotoğraflar paylaşması kocaman yorgunluklarımı alıp götürebiliyor :) 




6 yorum:

  1. tüm evlilik serüvenim boyunca kendimi o kadar yalnız hissettim ki. en ince ayrıntısına kadar ben düşündüm her şeyi. çok yorucuydu. ama şimdi dönüp baktığımda birileri benim yerime yapsaydı beğenmeyip sonradan pişmanlık duyacaktım biliyorum o yüzden iyiki diyorum her şeyi ben kendim bizzat düşündüm. yeni bir aileye girmek insanı korkutuyor. bunu o kadar iyi biliyorum ki. ama zaman geçince o kadar da korkunç ve zor olmadığını anlıyorsun. allah hepimizi güzel insanlarla karşılaştırsın tabiki. ben bu konuda çok şanslı olduğumu düşünüyorum. seni de eğer az çok tanımışsam biliyorum ki her şeyin en güzelini hakediyorsun ve çok güzel insanlarla karşılaştığına eminim. allah imtihanımızı kötü insanlardan yana koymasın. her şey çok güzel olacak. düğünden sonraki sabah insanın zihni boşalıyor rahatlıyor derler. inan bana ben düğün sabahı hafiflemiş uyandım ve düğün saatini ayaklarımı uzatmış halde bekledim. demem o ki sık dişini. 29 gün sonra kuş gibi hafifleyeceksin. mutluluklar şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifciim bu güzel yorumun kalbime dokundu ^^
      Bende bu düşüncelerimi nişanlımla paylaştığımda aynı tepkiyi aldım, başkasının yaptığı şeyi beğenmeyeceğin için ilerisi adına kendin yapman çok daha doğru! :) aslında haklı olabilir ama insan yine de etrafında birilerini görmek istiyor. Az çok varlıklarını hissetmek istiyormuş..
      Çok teşekkür ederim Allah razı olsun güzel duana aminn diyorum Allah her zaman en sevdiği kullarıyla bir arada olmayı nasip etsin.
      Bu stresin sonunda ayaklarımı soğuk sularla ödüllendirerek geçirmeyi düşünüyorum :)
      Tekrar teşekkür ederim Elifim, çok öpüyorum :)

      Sil
  2. Yasemin'im bu süreci bu şekilde yaşayan ne ilk ne de son kişisin, biliyorsun. Rabbim bu süreci senin için kolaylaştırsın, selamet versin bir an önce tamamına erdirsin inşallah. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiinnn Allah razı olsun canımın içi çok sağol ^^
      Çok teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  3. Bu telaşların "tatlı telaş " olduğunu söyleselerde ben pek inanmam;) Çok güzel bir kelime var böyle zamanlarda çok kullanmak gerek."Farketmez " !
    Bazı durumlara farketmez diyebilmeyi öğrensek herşey daha kolaylaşıyor.İnşallah atlatırsın tadını ve keyfini çıkar;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, ne kadar tatlı olsa da çok yorucu.
      Bende bundan sonrası için çok sık tekrarlamayı düşünüyorum. Biraz olsun ihtiyacım var :)
      Çok teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...