28 Nisan 2015 Salı

Zayıfsan At Kendini Bir Yerlerden

1.70 boyunda 54 kiloyum.
Solgun bir yüzüm olduğu için zayıf olduğum söyleniyor.
Zayıf olduğumu elbette düşünmüyorum.
Her zaman bu kilo da kalmak isterim tabi ama zaman ne gösterir bilinmez..

Geçenlerde şöyle bir durum hasıl oldu.. Hastanede randevu saatimi beklerken, bir bayanın acınası bakışlarına maruz kaldım. Bu durum beni oldukça rahatsız etti. Kalabalık ortam da bayan düşüncelerini sesli bir şekilde ifade edince daha bir rahatsız oldum.
İnsanların bu tür mevzuları ulu orta yerlerde konuşup sürekli dillendirmeleri hiç hoş olmuyor.
Belki ben halimden memnunum..
Veya farklı sebeplerden dolayı vücuduma kilo alamıyorum.
Ya da çok kilom var ama veremiyorum.

Neyse dedim, sineye çektim.

Daha sonra iş yerinde yemekhaneye giriş yaparken, yemekhane sorumlusu bey amca ''sen istersen biraz fazla yemek ye'' dediğinde neye uğradığımı şaşırdım. Amca bizimle hiç konuşmaz, dönüp bakmaz bile ama zaten bir o kalmıştı, ''şimdi kuruyup kalacaksın'' demeyen..

Tabi eğer kilom normalden biraz farklı olsaydı da durum diğer türlü olacaktı. Toplum olarak üzerimizden atamadığımız ön yargılarımız var, ve biz de o ön yargılar sayesinde yazıp çizip oynamayı pek seviyoruz.

Yine de artık böyle durumlarla karşılaşınca ne söyleyeceğimi bilemiyorum.
Kendimi eve kapatasım var.....

12 yorum:

  1. Boyum senden iki cm daha kısa ama aynı kilodayız.Ben de coğu zaman aynı durumla karsılaşıyorum ama hoşuma gidiyor.Özellikle iki kişiden birinin diyet yapmak zorunda kaldığı günümüzde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın aslında insan keyif almıyor değil bir yerde :)
      Ama bazen aynı kişilerin sürekli üzerinde durması, bir de üst üste defalarca tekrar etmesi bazen çok sıkıcı oluyor ^.^

      Sil
  2. maalesef ki bu durum benimde başına sık sık gelirdi eskiden ilk doğumdan sonra normal kilomun da altına düşüp 48 olunca bana yok eşimin iyi bakmadığından tutunda hasta olduğuma kadar bir sürü dedikodu yaptılar.
    Daha sonra ikinci doğumdan sonra 60 ın üstüne de çıkınca bu seferde kilolo ve çok yediğimi ima etmeye başladılar. Bu durumun bizim gibi normal kilodan çok az altı ve üstü olunca dahi oluyorsa daha fazla olanlar kim bilir neler denilir hiç düşünmek dahi istemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef ki insanoğlu hep bir arayış içinde neden ve acabalar bir türlü bitmek bilmiyor ^^

      Sil
  3. ayy yasom ömrü hayatı şişko geçmiş ve sürekli bunun lafını yemiş biri olarak diyorum kiiii sende kilo muhabbetine takıcaksann ben öleyim!! Manken gibi kızsın ayol o lafı diyenler senin güzelliğini çekemiyordur. Hem kilolu olmaktansa zayıf olarak laf yemek daha iyi. Çünkü sağlıklısınn!! insanların diyeceği bitmez ben mutluyum de geç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meloşum senin gözler maşallah hep güzel görüyor güzel arkadaşım :))
      Haklısın arkadaşım insanların diyeceği bitmez, yarın başka bir şey bulur onu dolarlar dillerine..

      Sil
  4. aaa ben seni böyle manken bilmezdim ayol catlayacağım sanki az kaldı.
    maşallah.
    ayrıca kilo almak kolay vermek zordur kilo fazlası olan biri olsaydım şuan sana gıcık olurdum:) ki oldum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyhanım aslında benim pek mankenlik bir tarafım yok ^^
      Keşke görüşsek tabi :)

      Sil
  5. Ben 1,62 boyundayım normalim 52 civarı ama düğün öncesi 47 kiloya düşmüştüm. Benzer eleştiriler bana da yapılıyordu az yediğimi düşünüyorlardı ama akşam 2 öğün dolu dolu yerdim ona rağmen zayıftım. Nasıl bir dönemse artık evlilik öncesi :) Düğünde de çok zayıf olunca eşimin akrabalarından nişanlı ve kilolu bir kız, düğünümde gelinliğimle o zayıflıkla çok kötü ve çelimsiz göründüğümü falan apaçık söyleyince anladım ki bu lafların hepsi kıskançlıktan.. Hiiç takma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu okurken, aynen aynen diye tekrarladım, bende aynı durumdayım şuan dünyaları yiyorum desem yeri :)
      Öyle bir telaşı atlatan insana böyle bir yorum yapılması o niyetle düşünülmesine büyük sebep..
      O yüzden olabilir çok haklısın :)

      Sil
  6. bence tam tersi şişmansan at kendini bir yerlerden aşağı :) kilo alırsın insanlar kilo almışsın der, zayıflarsın ne oldu sana böyle der... insanlar sürekli bir şeyler der.. o yüzden takmamak lazım, en güzel kilo kendini mutlu hissettiğin kilo bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın.. insanlar konuşmak istedikten sonra gözünün üstünde kaşın var? diye çıkışlarda dahi bulunabiliyor :)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...