6 Mart 2015 Cuma

Hazırlıklar 3

Bu serinin son yazısını da yazmak istedim artık. Tatlı telaşımızı atlattık bana da anlatması kaldı.
Süre kısıtlı olunca günler dolu dolu geçti.
İnsan; uykusundan, işinden, gücünden fedakarlıklar edip böyle bir gün güzel hatıralarla dolsun istiyor.
O yüzden verilen emeklerin yorgunlukları hep tatlı geliyor.

Öncelikle makasın hikayesinden bahsedeyim..
Pazarlık sünnetti..
Biz de uyduk.
Aradım, taradım, gönlüme göre bir makas buldum.


Ve lavanta keselerim..
Hep bordo bir elbisenin hayalini kurdum kendilerinde.
Bordo elbisem olmadı ama, bordo lavanta keselerim oldu :)
Her şeyiyle hayal ettiğim gibi olsun güzel hatırlansın istediğim için kendim hazırladım.


Sonra dedim ki, kutuları bu kadar seven bir kızın nişanı kutusuz olmasın.
Onu da elbisemin renginden hazırlayarak bir uyum yakalamaya çalıştım..
Çevre faktörü çok önemli bu süreçte, ben oldukça güzel yardımlar aldım.

 
 
Ayrıca erkek tarafında olan bir adeti yerine getirmeye çalıştık. Onların adetine göre erkeklere havlu bayanlara yemeni dağıtılırmış. Karınca, kararınca elimizden geleni yapıp bir tepsi havlu, bir sepet yemeni hazırladık. Gelen misafirlere nişan hatırası olarak dağıttık.
 
 
Nişan buketimi Musmutludükkan nişan fotoğraflarımı Musmutluobjektif çekti.
Kendilerine ne kadar teşekkür etsem az..
Günün en keyifli kısmında sayelerinde ben de musmutlu oldum.

Gelelim Mustafa Bey'in hikâyesine...

Yüksek dağa tırmanmayı başarmış ve o zorlu tırmanışın ardından paraşütle atlamışım,
Paraşüt; beni dünya denen ucu bucağı görünmeyen yere ulaştırmış,
Yeşilin en güzel en mis kokulu yerine bırakmış.
O sırada hayalimde tasarladığım bordo elbiseyi giymiş, güneşin altında, şemsiyem elimde yürümeye başlamışım.
Atlı süvariler yanımdan hızla geçerken, bir beyaz atlıyla göz göze gelmişiz fakat yoluma devam etmişim.
Havanın karardığı sırada beyaz atlıyla tekrar karşılaşınca dünya aydınlık bir yer olmuş.
Beni gördükten sonra peşimi bırakmamış meğer..
Arkasını dönüp gitmemiş.
Bir yerlerde beklemiş.
Şimdi ise görüşmeyi ileri boyuta taşıyıp ....bir ömür iki cihan... diyerek kaleler fethetmeyi başarmış.

Artık ikimiz içinde hayırlısı olsun..
diyorum ^.^

4 yorum:

  1. Tebrik ederim hayırlı olsun bir ömür boyu mutluluklar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn..
      Çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  2. Tekrar hayirli olsun tatlim cok sevindim 😄 Allah pismanlik vermesin herseyin gönlünce olmasi da ne güzel Allah digerlerini de tas tamam nasip etsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn Allah razı olsun canım benim ^^
      Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için, sevgiler :))

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...