3 Mart 2015 Salı

Hazırlıklar 2

Kimlerin geleceği, kaç kişi olacağımız, neler yapacağım, neler alacağım ve eksik gördüğüm her şeyi tek tek yazarak başladım. Daha sonra üzerini çizerek devam edince rahatlamış oldum.. desem yalan olur.
Bu telaş tatlı ama yorucu..
Sonra bol yazmalı, çizmeli
Onun gönlü olsun bunun gönlü kalmasınlı...
Kendimle hiç baş başa kalamadım bu süreçte.
O yüzden her şeyden önce iş dağılımı yaparak başlamak en güzeli.



Etrafımda yükümü hafifleten insanlar olduğu için şanslı taraftaydım..
Bunu nasıl yapacağız? sizde bu nasıl olur? diye sorduğum damat adayı ise şanssız taraftaydı :)
Artık atlattık bu telaşımızı..
Bir makasın, bir garip yaseminin ve bir garip damadın, bir garip hikayesini diğer yazıya saklıyorum :)

2 yorum:

  1. sen birde bana sor benim nasıl çıktım bu işin içinden herşey o kadar aceleye geldiki anlatamam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz stresi oluyor tabi ^^
      Allah bundan sonrası için de kolaylık versin inşallah :)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...