17 Şubat 2015 Salı

Hazırlıklar 1

Artık bir hazırlık içindeyiz. Ben ve yol arkadaşım nasıl bir yol izleyeceğimizi bilmiyoruz. Haliyle araştırmalar, adetler, gelenekler yerine getirilmeye çalışılıyor. Tabi yine de bazı adetler günümüze uyarlansın istiyoruz.

Bu süreç taraflar için yorucu..
Gün ayarlamak,
Nasıl olacağını konuşmak,
Sizde adet böyle, bizde böyle diye orta yolu bulmaya çalışmak.
Ne olacak nasıl olacak derken zamanın hızla akıp geçmesi.
Diğer yandan da bu işin esas adı -tatlı telaşlar :)

Bu süreçte bazen her şey istediğin gibi olmuyor. Bir çok şeye tamam derken, aslında acaba diyorsun falan...
Tabii asla nankörlük edemem hayatın bu tatlı telaşına binlerce kez -elhamdülillah...

Neyse efendim, uzun uzun araştırmalar yaptım.
Evde aile arasında küçük bir organizasyon olacağı için şimdiden kendime küçük notlar almaya başladım.
Başlangıç aşamasında fikir almak, naçizane fikir vermek isterim.

O yüzden hazırlıklarımı paylaşacağım inşallah...
Kafamda tasarlayabildiğim tek şey lavanta keselerim oldu.


Elbisem bordo olursa... diye düşünmüştüm ama olmayacak sanırım..
Hayırlısı olsun..
Diktirecek vakit olmadığı için hazır giyim tercih etmek zorundayım, hiç telaş etmiyorum! nasıl olsa lavanta keselerim hazır :)



4 yorum:

  1. Yasemin cok sevindim senin adina. En guzel zamanlarin tadi cikar masallah diyorum simdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımbenim :)

      Sil
  2. Siz hayırlı bir işe niyet edip adım atmışsınız inşaAllah güzellikler ve hayırlar taşır hayatınıza ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn inşallah filankesim çok teşekkürler :)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...