11 Şubat 2015 Çarşamba

Hayatın Rengi

Biri çıkıp deseydi ki,
Bir gün karşına biri çıkar
Hayat sana ummadığın kapılar açıp şaşırtmayı başarır.
Ama sen şaşırma....
İnanırdım.

Malum, hayat sürprizlerle dolu..
Şimdi ise şöyle bir durum söz konusu...

 
Beyaz atsız, prens görünümlü bir bey gelmiş,
Kapıyı çaldığı halde, -bak eminsen çal! -değilsen geri dön! diyen prens kıza aldırış etmemiş.
Hayır, olurda bir gün of-puf demeler başlarsa başına geleceklerden haberdar olsun..
Sonra kapıyı çalsın.. 
Yok efendim, senin içinde görünmeyen bir cadı varmış! derse, o zaman bozuşuruz
Dedim.
Yok, demem dedi.
Israrla çaldı.
Şimdi kapıdan içeri girip kaleyi fethetme aşamasında..
Artık bundan sonrasına bakacağız, zaman ne gösterir.
 
Sonra yine içimde susmak bilmeyen Yasemin aldı sazı eline,
Neyse, dedi.
Hadi onu da geçtik, daha içeri girmeden mor rengi sevdiğimi nereden öğrendi? :)
 
 

8 yorum:

  1. bissürü mutluluklar size (:

    YanıtlaSil
  2. :)) Allah hayırlı kılsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn.. İnşallah.
      Allah razı olsun ^.^

      Sil
  3. Rabbim hayırlı etsin. Çok mutlu olun inşallah güzel yürekli Yaseminim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimm Allah razı olsun çok öpüyorum seni :))

      Sil
  4. yaaa bana bak sen böyle güzel bir haber oluyor ve ben yeni görüyorum ayıp bana nasıl nasıl
    sevindim bir bilsen kendi mutluluğum gibi aynı duyguları yaşamak bile olmak benim için çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında vardı ama gelişmeler ani oldu.
      Bende çok sevindim senin adına Allah hayırlı uğurlu etsin inşallah :))

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...