31 Aralık 2014 Çarşamba

Yılbaşında Ne Yapacaksınız?

Yıllar yıllar önce bu soruyu duyduğum zaman ne yapmalıyız ki acaba diye düşünürdüm.
Market kasalarında ki upuzun kuyruk ister istemez bir şeyler mi almalı acaba hissi uyandırırdı.
'Senede bir gün canımmm onu da boş boş mu geçirelim' diyen sesler işitirdim.
Yılbaşının ertesi günü yollarda konfetiler falan patlayacağını, etrafın rengarenk balonlarla dolacağını hayal ederdim.
Çünkü düşüncemi değiştirecek sözler duymamıştım hiç.
Yıllar geçti artık.
Hala aynı soruyla karşılaşabiliyorum.
Aklımda hala renkli balonlar ve konfetilerin ışıldayan görüntüsü beliriyor.
Bilinçaltım ve duyduklarım görüntülerimi netleştirmeme yardımcı oluyor.



Yine de büyümüş ve artık bazı şeylerin farkına daha net varmış olmama rağmen arkadaşlarımdan ve çevremden bu soruyu ilk duyduğumda gözlerim açılıverir.
Yılbaşında ne mi yapılır?
Her zaman olduğu gibi akşam yemeği yenir
Hatta o gün mümkünse televizyon izlenmez
Uyunulur,
Senenin ilk gününün diğer günlerden farkı yokmuşçasına hayata devam edilir.


Resim netten, çünkü benim hiç bu kadar çok balonum olmadı :)

6 yorum:

  1. Güzel, huzurlu bi yazı. Tam da yılbaşında napılır'la ilgili bi yazı yayınlamıştım, üstüne senin yazını okudum, gülümsedim. :) Ben de yılbaşında mantı çimdiklemeyi düşünüyorum. ;)
    Merak edersen: http://mimiklibocek.blogspot.com.tr/2014/12/ylbasm-geldi-dutmayn-beni.html#more
    Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, yoruma geç döndüğüm için kusura bakmayın lütfen..
      Mantılar dolaptaki yerini almıştır inşallah :)

      Sil
  2. Hergün ne yaparsak o gün de onu yapardık evet bu soruyu hepimiz çok sık duyduk.
    İlk okul da yilbasi ballandirilarak anlatilirdi tombala keyfileri vs. Şimdiyse koca bi bosluk koca bi sıkıcılık. Neyse ki yilbasinin sacmalik ozentilikten ibaret oldugunu dusunen oran az biraz artti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık o açıdan çok daha ileri seviyede olduğumuz için mutluyuz bizim gibi düşünenlerin sayısında ki artış yoğunlukta :)
      Geç cevaplanan yorum için kusura bakmayın lütfen..

      Sil
  3. harbiden bende erkenden uyudum :) Çok şey bekliyoruz yav yeniyıllardan. Onlarında gelirgelmez üstlerine bi yük bindiriyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum Melike Hanımcığım :)
      İstemediğimiz beklemediğimiz şey kalmıyor kendilerinden :)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

Kalbimin kırılan yerlerinden onarılmak isterdim.  İzi silinsin, yaralarım görünmesin. Hafızam yerinde dursun ama beynimin içi sussun isterdi...