15 Eylül 2014 Pazartesi

Hakkımda ki Gerçekler

Aslında insanın kendisi hakkında ki gerçekleri, esas gerçekleri anlatması zormuş. Ben kendimi anlatamıyorum, belki de o yüzden öyle geliyor ama yine de mimleri seviyorum :)

1. Memleketi Erzurum, fakat doğma büyüme Ankara'da yaşayan bir garip yaseminim...
2. 23 yaşımın son demlerine gelince bu yaşı söylemenin ne kadar güzel olduğunu fark ettim. 
3. Biraz dikkatsizim.
4. Çok kararsızım.
5. Bazen önemsiz gibi görünen şeylere çok fazla önem verebiliyorum.
6. Hassas olduğum konularda hassasiyetle yaklaşmasını ama bunu beni tanıyan insanların ben söylemeden yapmasını bekliyorum :)
7. Büyük bir hayal dünyasında yaşadığım söylenebilir.
8. Hayal kurmayı çok severim, umutlu olmanın güzelliklerini hatırlatır.
9. Bir şeyi ya çok sever ya da hiç sevmem. Sonrasında sevmek için çaba harcasam da sonuç aldığım pek görülmez.
10. Yaptığım ve yanlış olduğuna inandığım şeyler var hayatta, mesela bir insana güvenmenin ama karşılığında ısrarla o güvenin boşa çıktığını görmek gibi.
11. Hayatın telaşına kapılıp kendimi unuttuğum zamanları sevmiyorum.
12. Düzeni ve düzenli bir hayatı seviyorum ama bu konuda çok başarılı olduğum söylenemez.
13. Yemek yemeyi çok sevsem de yapmak konusunda bir türlü başarı elde edemiyorum.
14. Sütlü olan her tatlı favorim.
15. Kitap okumayı çok sevsem de uzun süre üzerinde yoğunlaşamıyorum.
16. Anneme çok düşkünüm.
17. Kendime çok düşkünüm :)

Ve hakkımda ki son üç gerçek,
18. Tembelim
19. Tembelim
20. Tembel :)

 
Hakkımda ki gerçeklere 21.maddeyi eklemek istiyorum, her ne kadar sevsem de
resim yapma yeteneğim bir tık ileri gidemiyor :)


 
Beni unutmadığın için güzel arkadaşım Yeniler Kendini Hayat çookkk teşekkür eder,
Öperimm :)



 

8 yorum:

  1. Asıl ben teşekkür ederim yaseminim, yoğun ısrarlarıma dayanamayıp mimi cevapladığın için :P Seni tanımak öyle keyifli ki ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tembelliğimi sana kanıtlamış oldum ^^
      Ben teşekkür ederim efendim esas, sizi tanımak çok daha keyifli :)))

      Sil
  2. Ya bu mimi ben de yapmak istiyorum ama çok uzun sürmesinden dolayı yanaşamiyorum.resim bi harikaymış cidden;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında göründüğünden çok daha uzun sürüyormuş, insanın kendi hakkında ki gerçekleri söylemesi garip..
      Eminim senin akıllı güzellerin bu resmi görse benimle epey dalga geçerler :))

      Sil
  3. ve:
    "öyle güzelsin ki kuş koysunlar yoluna"
    :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. #canımseyhan sen nasıl güzelsinnnn asıl :)

      Sil
  4. güneş ve bacadan çıkan duman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen bakış açımı değiştirmem lazım :)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...