27 Ağustos 2014 Çarşamba

Tembel olmak mı?

Tembelsin deseler, inanmam, inanmak istemem, kabul etmem!
Ama, tembelim galiba? diyebiliyorsam, inanırım.
Cidden doğrumu söyler içimde ki ses diye düşünürüm.
Önce tartar, ölçer, biçerim.



Evden çıkmak istemeyişim,
yemek bittikten sonra sofrayla uzun uzadıya bakışmalarımız,
bulaşıkları toplayıp çöpe atma isteği
hatta evde plastik tabak bardak kullanalım biz! düşünceleri
elime aldığım kitabın kapağını inceleyip sonra tekrar yerine kaldırışım
falan gibi bir çok belirtilerim var.
Hatta canım tatlı istiyor ve ben mutfağa girmiyorum! olacak şey değil :)

Yine de tembelliğin yanında kendime yeni bir teşhis koydum.
Geçici tembellik hastalığı sevdiklerini görünce geçer bunalımı ^.^



20 yorum:

  1. Erkek olarak bende tembellik yapmak istiyorum. Kadınlar akşam adamları geldiğinde tembellik yapmalarına izin vermeli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah eşiniz bu konuda inisiyatif kullanır, ve tabi siz de :)
      Yoksa tembellik tek taraflı olunca tadı da çıkmıyor :)

      Sil
  2. bende plastik kullanımını destekliyorum olmadı sürekli dışardan ısmarlayalım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında dışardan yeme fikri de çok güzelmiş canım nabrut ^^
      Öncelikle evde taraf toplamak lazım :))

      Sil
  3. bu ne güzel bir bunalımmış ya hu,bende istiyorum bu geçici tembellik hastalığından :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani bu durumun farkında olan sevdiklerimiz de ilaç misali şifa niyetine ayağımıza gelse o zaman bu hastalık daha güzel olur :))

      Sil
  4. Ya sevdiklerin senden uzaksa? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiklerim beni de sevip düşünüyordur, acil iyileşmem için belki yollarını buralara düşürürler gibi gibi bir çok temennim var :)
      Uzun uzadıya anlatırım bir gün efendim :))

      Sil
    2. Bende bir mimin var, tembellik etmezsin değil mi kuzum :))

      Sil
    3. Canımmm benim hemen cevaplıyorum ^^

      Sil
  5. Benim de çok sevdiğim ama içerisindeyken de bir yandan vicdan azabı çektiğim durumdur bu tembellik. :) Yoksa evi kim çekip çeviricek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, insan boşa geçirdiği zaman için ilk önce vicdanını sorguluyor..
      Evli barklı bayan olmanın şeysi oda canııımmm :)))))

      Sil
  6. evet ıkı yıl sonuda bloggere gırersen şey bunun yorum kutucusu nerdeydıkı dıye 15 dakıka ararsın :) ve en sınır bozucu şey ne yorum yapacagımı unuttum sanırım :) yazını bır daha okudumda sanırm bu uşengeçlık, tembellik her ınsanda var günümüzde yalnz değilsn gülümseee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki yılın ardından bloğuma gelip yorum yapmanız çok mutlu etti beni Kamila hanım, gelin birlikte gülümseyelimmm :)))

      Sil
  7. benim durumum daha vahim jasmine. ben tembelliği seviyorum :(
    yatmak uzanmak en büyük hobim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. #canımseyhan o tembellikten mi sayılıyordu ki, öyle değildir inşallah :)))

      Sil
  8. Tembellik tam beni kast ediyor bu yazı ne yapılacak bilmiyorum ama bir şeyler yapmak lazım...

    YanıtlaSil

Gönlünden geldiği gibi!

Herkese Selam

Önceden fotoğraflar biriktirir, taslaklar oluşturur en çok da yazıp silmek, bazen kendime saklamak, bazen anı oluşturmak istediğimde blog sa...