16 Haziran 2014 Pazartesi

Tevafuk

Geçenlerde bir arkadaşla sohbet ediyorduk.
Tesettür üzerine değildi ama, bir an nasıl karar verdin? diye sordu.
Nereden başlayacağımı bilemedim.
İlk adım çok istemekti.
Çok istedim.
Hem emek, hem mücadele verdim diyebiliyorum çünkü.
Ailem asla karşı değildi ama hala anlayamadıkları şeydir zamansız buluşları.
Bunun bir zamanı varsa bile gelmiş geçiyordu çünkü.
Hala unutamadığım ve etkisinde kaldığım bir olayı anlattım arkadaşıma.
Çok istediğim, ama bir o kadar da yorulduğum bir gündü.
Kafam da milyon tane acaba ile okuldan çıkmış arkadaşımla otobüs durağına yürüyorduk.
Tam yolu yarılamışken telefonum çaldı.
Telefonda ki bayan, Yasemin hanım pardesünüz hazır, buyrun gelin alın! dedi.
Ben -Allah Allah öyle bir sipariş vermedim. Dememe rağmen, ısrarla,
Siz Yasemin hanım değil misiniz diyor,
Evet diyorum ben Yasemin.
Numaramı söyleyerek, bu numara size ait değil mi diyor.
Evet diyorum bana ait.
O zaman pardesünüz hazır, buyrun gelin alın diyor!
Israrla.
Ve defalarca tekrarlıyor.
Yok diyorum, ben öyle bir sipariş vermedim.
Artık en son nereden aradığını sorarak, Bursa'dan aradığını öğreniyorum.
Hani tam da böyle bir konu gündemimdeyken...
Bu muazzam tevafuk şükür sebebim oluyor
Telefonu kapatınca tüm acabalar siliniyor.
Yok diyorum sonra, pes etmek yok :)
Ve ondan sonra bir çok şey, zamanla, sabırla gerçekleşiyor...





14 yorum:

  1. bazen kulun yaptığı bir iyilik kendisine sonsuz açılacak kapıların işareti olur...Belki de öyle güzel bir şey yaptınız ki,Rabbim'in sağanak yağan rahmet yağmurlarına şemsiye tuttuğumuz bu günlerde siz o Rahmet yağmurunda ıslandınız,adı da tevafuk oldu...Rabbim daim etsin...selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn.. Çok teşekkür ederim o kadar güzel yorumlamışsınız ki, Allah razı olsun.
      Aslında yeni değil çok daha önce olmuştu.
      Şimdi vazgeçmemenin mutlu şükürlerini eda etmeye çalışıyorum :)

      Sil
  2. Böyle hikayeleri seviyorum.. :) Bizi böyle hayırlı tevafuklarla karşılaştıran Rabbimize sonsuz hamd-ü sena...

    YanıtlaSil
  3. Tüylerim diken diken oldu.Ne güzel bir vesile..

    YanıtlaSil
  4. gercekten mi jasmine..
    vay be.. vay be..

    YanıtlaSil
  5. Anammm,, tuylerım dıken dıken oldu resmen okurken yasemın :) Allah teala resmen işaret göndermiş ne güzel ya :)

    YanıtlaSil
  6. çok etkilendim.sende zaten o kadar farklı bir hal varki böyle bir hikayesi olmasına şaşırmadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda Rabbim öyle kapılar açtı ki hikayelerim çoğaldı :)
      Çok teşekkür ederim Alanay ablacığım, aslında farklı görmek de güzel görmek de tamamen karşı tarafla yani daha çok seninle alakalı, güzel bakıyorsun hep maşallah.
      Çok öpüyorum seni :)

      Sil
  7. Filmlerdeki gibi olmuuuşşş Rabb'imiz ne Büyük! :)

    YanıtlaSil

Gönlünden geldiği gibi!

Herkese Selam

Önceden fotoğraflar biriktirir, taslaklar oluşturur en çok da yazıp silmek, bazen kendime saklamak, bazen anı oluşturmak istediğimde blog sa...