27 Haziran 2014 Cuma

Güneşden Gelen

Güneşin doğuşunu-batışını izlemeyi severim.
Bazen gözümü acıtmasını
Bazen sıcağıyla beni terletmesini
Bazen de yorgunluk katmasını severim.
Varlığımın ve varlığının bir göstergesi olduğunu hissettirir.
O varsa ve ben bunu hissedebiliyorsam bu eşsiz güzellikten şikayet etmem.
Etmemeye özen gösteririm,
Kış mevsimini yaz mevsiminden daha çok sevdiğimi söylemem.
Söylesem dahi önce yazı seviyorum evet ama, ile başlar cümlelerim.
Varlığı ile varlığımı hissettiren bir nimetin
Kalbi kırılsın istemem.


Güneşe duymaya çalıştığım bu hassasiyeti insanlara karşı da duymaya çaba gösteririm.
Bazı zamanlar karşılıklı güzel sonuçlar alırız.
Ama,
Mesela
Düşündüğü kadar düşünülse insan,
Hassasiyetleri karşılığı ile cevaplansa,
Duyguları negatife değil de pozitife yönelse
Güzel düşünmek bu kadar mı zorlayıcı diye önce kendi istişare etse...
En çok bunu demeli insan kendine,
Kalp kırmadan önce iki defa düşün, diye.
Ama işte bahaneler bahaneler...

Evet bu bir şikayet.
İç döküş,
Belki de bir mesaj.
Yerine ulaşırsa ne âlâ...

Not: Resim netten.

12 yorum:

  1. canım benim hayırlı ramazanlar dilerim canım dualarda buluşmak birbirimizi anlayıp sevmeye çalışmak dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı Ramazanlar canım, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. serçelerin şarkısını çok ama çok sevdim. yönetmenin bütün filmlerini izlicem serçeyi de yazcam zaten. :))) bi deeee blogumda sana bişi var kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğerlerini de çok seveceksin, şimdiden öyle hissediyorum :)
      Gördüm ve çok teşekkür ederim deep beni de unutmadığın için :))

      Sil
  3. bi deee mesaj yerine ulaştı mı kiiii :)

    YanıtlaSil
  4. umarım mesaj yerine ulaşmıştır :)

    YanıtlaSil
  5. mesaj yerine ulaşsın da kırgınlık aradan kalksın kimse üzülmesin diye son çırpınışlar.
    umarım senin inceliğine değen biridir. umarım mesajı alır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. #güzelseyhanım #canımseyhan
      umarım, çok teşekkür ederim ^.^

      Sil
  6. Yasmin acaba güncelledi mi diye bakıyorum hep aynı :)
    tembellik etmeyiniz lütfen biz takipçilerinizi ihmal etmeyiniz :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım nabrutuumm çok teşekkür ederim :))
      Tam da senin yorumunu yazdığın gün bir şeyler karalamışım :)
      Ne tatlı takipçisinn, tekrar teşekkür ederim ^.^

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

Herkese Selam

Önceden fotoğraflar biriktirir, taslaklar oluşturur en çok da yazıp silmek, bazen kendime saklamak, bazen anı oluşturmak istediğimde blog sa...