27 Mayıs 2014 Salı

Masalcı Dükkânım

Masal kitaplarını okumayı severim. Çünkü hep mutlu sonla biter ^.^
Mutlu sonlar ise hep hatırlanmak ister...
Yaptığım çalışmalarla mutlu günlere ortak olma kararı aldım kendimce.
Adını da Masalcı Dükkânım koydum.
En özel, en güzel günleri taçlandıran şüphesiz akılda kalıcılık sağlayan hediyeler ve daha neler nelerdir, görmek isteyenleri Masalcı Dükkânım hesabıma alabilirim ^.^
Böylelikle bende yapmış olduğum çalışmalarımı, yeniliklerimi ve yeni fikirlerimi tek çatı altında toplamanın keyfini yaşamış olurum...






İnstagram'da olduğu gibi Facebook'ta da Masalcı Dükkânım olarak varım.






9 yorum:

  1. ne güzel.hayırlı uğurlu olsun canım.hemen gidip bakacağım.sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Alanay ablacığım, öpüyorum sevgiler :)

      Sil
  2. canım benim hayırlı olsun.yolun açık bereketi bol olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim nabrutum, hobimin devamlılığını sağlasam yeter ^.^

      Sil
  3. Masalcı dükkanın bereketli müşterilerle dolsun taşsın inşallah Yaseminim :) Hayırlı bol kazançlar dilerim kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey yaparken aklıma çok gelir bazı isimler, mesela sen gibi :)
      Hayırlı mutlu günleri olsun ben de ortak olayım derim ^^
      Öyle yani...
      Teşekkür ederim canım benimm, sevgiler :)

      Sil
  4. hayırlı uğurlu olsun canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ediyorummm, sevgiler :)

      Sil
  5. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım.
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...