9 Nisan 2014 Çarşamba

Suluhan Pazar Günleri Açık mı?

Öncelikle bu konuya bir açıklık getirmek istiyorum. 
Suluhan'a gittim, öğrendim. 
Pazar günleri kapalıymış, şimdi içimiz rahat edebilir :)

Bu da nesi? diyenler için hemen söyleyeyim; Suluhan Çarşısı yazımın ardından arama motoruna en sık düşen arama, Suluhan pazar günleri açık mı? sorusu oldu.
Konuya bu yazı ile açıklık getirmiş olduğumu düşünüyorum. 


Ayrıca Suluhan'a gittiğinizde, mutlaka ama mutlaka ahşap yakma sanatının icra edildiği yeri ziyaret etmelisiniz :)

Bir de bugün arama motorum da gördüm, çok hoşuma gitti.
**''Sevdiğime güvenmek isteyirem'' diye. 
Çok haklısın. 
İnsan sevdiğine güvenmek ister :)




6 yorum:

  1. :)))) yaa bır benım bloğuma böyle ılgınc komık aramalar yazılmıyor ;) ben mı yanlış yerden bakıyorum acaba ;)...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumanda panelinde trafik kaynaklarindan bakiyorum, dusmediyse bile eminim google o guzel yonlendirmesini yapacaktir bloguna :)

      Sil
  2. oyy ne şahaneymiş onlar.
    görmedim ama ben onu suluhanda :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo daha neler neler var hedefim bir ney alip uzerine yazdirmak bir daha ki gelisin gezme agirlikli olacak gibime geliyor canim benim :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Uzun zaman olmustu mim cevaplamayali hemen işinlaniyorum bloguna tesekkur ederim :))))

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

Herkese Selam

Önceden fotoğraflar biriktirir, taslaklar oluşturur en çok da yazıp silmek, bazen kendime saklamak, bazen anı oluşturmak istediğimde blog sa...