12 Nisan 2014 Cumartesi

Aile Şirketi Mi?

Uzun zamandır hayalini kurduğum şeydir aile şirketi.
Öyle kocaman bir şirket değil tabi. 
Küçük, kendi yağı ile kavrulan bir şirket ama hayal öyle bir hayal ki, ofis dekorasyonumuz bile hazır :)
Ve aile şirketinde görev yeri belli olan tek kişi babam. 
Genel sekreterim :))

Şu sıralar hayalime biraz olsun yaklaştığımı hissediyorum. Aile şirketimizi henüz kuramadık ama babam ile aynı yerde işe başlıyorum. 
Ve bu vesileyle babamı hayalimde ki konumuna kavuşturuyorum :)
Her yeni başlangıç yeni bir umut demek...


Not: Fotoğraf netten, çiçek ise tabi ki yasemin çiçeği :)

16 yorum:

  1. vuuuu şahane haber! ev kızlığına veda partisi yapardım sana Ankarada olsaydım ://
    hayırlara vesile olsun tatlım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn insallah canim benim cok tesekkur ederim :) ay çok guzel olurdu sen gelince yapalim ama icimde kalir simdi ^.^

      Sil
  2. Hayırlı olsun yasemincim, Allah hayaline hayırlısıyla kavuşmayı nasip etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk tesekkur ederim canim benim aminn cumlemizin hayirli dua ve hayallerini insallah :))

      Sil
  3. hayırlı olsun canım çok sevindim iş neyle ilgili ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkurler canim benim :) Bakanlikla alakali.

      Sil
  4. Umudunu yitirme aman ha !

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun...Tedbil-i mekanda ferahlık olduğunu söylemişler,İnşaAllah öyledir :))
    Veeee çok aile şirketi hayali kurma derim,(güzellikleri var tabi) Lakiinnn her zaman iyi değiiillll :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim benimm :) gercegi biraz zor gorunuyor umut fakirin ekmegi derler ya bari hayalini kurayim ^.^

      Sil
  6. Aile Şirketleri yabancı ülkelerde daha yaygın. Köklü şirketler var mesela Avrupa'da. Keşke bizde de öyle olsa.Ben de aile mücevheri olur ya filmlerde kadınlar gelinlerine verirler ya da kızlarına yüzyıllar boyunca nesilden nesile geçer . Buna çok özeniyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh keşkee, çok güzel olurdu.
      Biz de mi başlatsak acaba o geleneği nesilden nesile :)

      Sil
  7. yeni işiniz hayırlı olsun yasemin hnm.
    dilerim hayalleriniz, hayal ettiğinizden de güzel bir şekilde şekillenir ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok incesiniz Seyhan hanımcım.
      Çok çokkk teşekkür ederim inşallah :))

      Sil
  8. tebrik ederim canım.hayırlı uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm, inşallah uğurlu olur ablacığım :))

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

Herkese Selam

Önceden fotoğraflar biriktirir, taslaklar oluşturur en çok da yazıp silmek, bazen kendime saklamak, bazen anı oluşturmak istediğimde blog sa...