12 Mart 2014 Çarşamba

Bana Allah Yeter

Sohbet tadında ki kitapları okumayı seviyorum. 
Tek solukta bitiyor. 
O esnada da altı çizilen bir çok yer oluyor. 
Aslında bildiklerimizi hatırlamış oluyoruz böyle kitaplarla. 


Uğur Koşar'ın dilini sevdim.
Bu kitabından önce, Allah de ötesini bırak kitabı varmış. Onu da okumak istiyorum.

Kitap okurken altını çizdiğimiz yerler olur. Ama benim bu sefer biraz fazla oldu :)



Keşke... demek korkutuyor her zaman. 
Zamanın hızla akıp geçtiğini düşününce daha çok korkutuyor. 


Bir insan yüreğini üşütüyorsa üzülme,
Allah oraya rahmetini bırakır,
orayı sıcacık eder.
Sen yeter ki kapını açık tut!.. ne hoş değil mi :)

Bu arada...


8 yorum:

  1. Allah de ötesini bırak kitabını yazın okumuştum, bu kitabıda yeni sipariş verdim hafta başına elimde olmasını bekliyorum, Uğur koşarın dilini anlatımını sevdim bende, dediğin gibi unuttuğumuz şeyleri hatırlatıyor yeni bakış açısı kazandırıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Allah de ötesini bırak kitabını okuyacağım sanırım en kısa zamanda :)
      Kesinlikle katılıyorum yektam dili çok hoş..

      Sil
  2. çok güzelmiş alabilirsem bende okumak isterim teşekkürler paylaşımın için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, okumanı tavsiye ederim seveceğine inanıyorum :)

      Sil
  3. bu kitap ne kadar meşhur bu ara... denk gelirse bende bi karıştırcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar bende çok denk geldim, merak ediyordum iyi oldu :)

      Sil
  4. kuzenimde vardı, madem böyle güzelmiş bu kitap tez vakitte çalmalıyım kendisini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazar sohbet eder gibi yazmış en çok o kısmını seviyorum bu tür kitaplarda
      Sevdim, umarım sende seversin :)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...