26 Şubat 2014 Çarşamba

Melike'nin Evinden

Sanki uzun zaman olmuş buralara yazmayalı. Bir an hasretle geldiğimi hissettim :)
Geçenler de güzel arkadaşım Melike'ciim de kahvaltıdaydım. Mel'den Notlar  blogunun ve ayrıca  musmutlu dükkanın sahibi olur kendisi. Sağolsun çok güzel güzel şeyler hazırlamıştı ama ben onları masaya koymasını beklemeden fotoğraflamışım.
Sevdiğim insanları aşırı sevme huyum vardır. 
Az sevmem, hep çok severim. 
Sevmiyorsam da sevmem, ortası yoktur genelde.
Bunu belirtmeden Melike'yi ne kadar çok sevdiğimi söylemek istemedim ^^


Bir de çok konuşurum, sevdiğim insanlarla daha çok :) 
Boşnak kahvelerimizi yudumlarken Melikemin düğün fotoğraflarına baktım. Baktım fakat, ne kadar Maşallah sana canım benim! dediğimi hatırlamıyorum. 
Güzel insanlar, güzel gelinler olur diyorum :) 



Yamalı seccade ise, ilk görüşte aşık olduğum!:)
Böyle seccadeleri çok seviyorum. Hani o lüks, ipek kumaşlarla olan yaldızlı işlerden daha sempatik, daha samimi geliyor. Özellikle seccadeye, hiç bir zaman seccade işte diyip geçemem. 
Bir özelliği, bir anlamı olmalı..
Bazen de anne eli deymeli.. 


Sağ tarafta ki resimde görünmüyor ama anneciği Melikemin seccadesinde tesbihliğini dahi düşünmüş ^^


İşte böyle...

Tekrar teşekkür ederim Melike'ciğim :)



12 yorum:

  1. ama ben kıskandım şimdiii :((((((8

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninle de buluşuruz kahvaltı masalarında yektam, benim macaronlar hala aklımda :)

      Sil
  2. Allah muhabbetinizi daim etsin ;))
    sen de benim gibi 'sevdim mi tam severim, sildim mi bir kalemde'cilerdensin demek ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn cümlemizin inşallah :)))
      İşte böyle güzel ortak noktalarımız da var ^.^

      Sil
  3. dostlarla geçen zaman ne kıymetlidir.çünkü dost kıymetlidir.sevmek konusunda benziyoruz.:)
    yamalı seccadelerden sayısını bilmediğim kadar yaptı annem halada yapıyor hediye ediyor.her biri de binbir anı yüklü çünkü genelde artık giyilmeyen kıyafetler yada artmış kumaşlardan..
    blog dünyasında bu günlerde hep bir rehavet bir sakinlik var.acaba erken göz kırpan baharın yan etkisimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet gerçekten dostlar çok kıymetlidir :)
      Çok şanslısınızzz, annem bu konuda benim gibi düşünmez pek ^^ Hazırcı annemle tezat düşüyoruz :)
      O el emeğinde namaz kılmanın keyfi bile başka..
      Üzerimiz de ki bu rehavetin sebebi baharsa çabuk gelsin lütfeennn :)

      Sil
  4. canımm özendim size *.*
    muhabbetiniz baki olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benimm, biliyorum az kaldı gelmene ^.^

      Sil
  5. her şey çok güzel görünüyor canım...

    YanıtlaSil
  6. Oyyy benim kendi güzel yüreği güzel arkadaşım. Yazını okuyunca nasıl mutlu oldum tarifi yok. Çok şanslıyım senin gibi canla şu fani dünyada karşılaştığım için. Bitanesin. Biliyosun. Çok seviyorum seni..
    Kocaman sarıldım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni çok seviyorum canım benim. Yürekten :)
      İnsan böyle şeyler söylediğinde kendisini görürmüş, o yüzden asıl güzel olan sensin Melikecim..
      Çok öpüyorum bende canım beniiimm :)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...