14 Şubat 2014 Cuma

14 Şubat'ı Sevmek

Tek özel günü doğum günü diye kabul eden biriydim hep, taa ki bu 14' Şubat'a kadar :)
Hayatında ki en güzel insanlar sevgililer gününde hediye almaya kalkışırsa içinden romantik şeyler çıkabiliyormuş.
Tabi romantizmden uzak yaşamak bazen bünyede hasret duygularını da tavan yaptırabiliyor. 
Sonra o eline aldığı güzel şeyi defalarca okuyor insan. 
Ne yaptın sen Karaca Home! diyerek hemde :)


Acınılası da değil canım ^.^
Her bayan gibi benim de en sevdiğim şeydir nevresim takımları. Güzel olmalı evet ama evvela deterjan kokmalı. Çok karışık desenli de değil, sade ve şık olmalı. Öyle rengarenk de sevmem :)
Daha bir sürü, bir sürü şey..
Nevresimleri çok severim ama bu battaniyeyi bu nevresimden daha çok sevdim.



İşte böyleyiz biz bayanlar olarak.
Ne almışlar, nevresim takımı oda çift kişilik? kullanamıcam, olsun.
Ama ben havalara uçmuşum zaten, daha ne olsun :))



Böyle güzel hediyeler gelecekse, 14 Şubat'ı da severim ben, gerçekten ^.^
Her romantik erkeğin arkasında mutlaka bir bayan vardır!




13 yorum:

  1. Bundan bi kaç gün önce biz de kız kardeşim için aldık. Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de hayırlı olsun efendim, teşekkürler ^.^

      Sil
  2. wuu kim seçmişse zevkliymiş ;) Güzel günlerde kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Büşracımmm seni buralarda görmek ne güzel :)))
      Çok teşekkür ederim daha güzelleri sana inşallah.

      Sil
  3. çeyizlik hediyeler vererek, üstelik sana 14 şubatı sevdirerek ne yapmaya çalıştıklarının farkındasın değil mi ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy hayalotobüsüm tamda sevmek üzereyken hem de, yok canım öyle değildir diye düşündüm durdum hep :))

      Sil
  4. şu güllüden alcam. hhey iyi oldu savol :)

    senin filmler de aklıomda. iran yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İran filmlerini kesin izlemelisin deep

      Sil
  5. bu 14 şubatta babam harçlık verdi bana sevgililer günü hediyesi olarak. bi sevindim bi sevindim uehuehue
    seninki de güzelmiş. severiz böyle 14 şubatları o zaman :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyhanımm senin hediyen daha güzelmiş ^.^
      Böyle hediyeli harçlıklı olacaksa severiz tabi :)

      Sil
  6. babama 14 şubat bana hediye al dedim sen benim sevgilim değil sevgili kızımsın dedi.anneme al dedim o benim sevgilim değil karım dedi.
    öyle yani ben kçük emrah moduna baktım hediyene.
    güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeki babalar da bir başka oluyor canım :)
      Benimde ilk sevgilisiz sevgililer günü hediyem olur kendisi ^^
      Teşekkür ederim nabrutum daha güzelleri sana inşallah.

      Sil
  7. Bir blogcu dost daha takipteyim bana da beklerim
    Sevgiler
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...