26 Ocak 2014 Pazar

Hain Sivilce Saldırısı

Küçük bir sivilceyle başladı her şey. 
Sonra bir tane daha
Bir daha derkennn bir baktım duyan gelmiş.
Bana da görenlerin -ne oldu hayırdırları ile bunalım gelmiş :)
Psikologa gitmeden cildiyeye gideyim dedim :)



Bu kremlerin yanında toniğe benzer ciddi anlamda ağır kokan bir ilaç verdi doktor amca. 
Sağolsun.
Yüzüme sürmemle bayılmam bir oldu :)
Neutrogena yüz temizleme jeli doktor tavsiyesi bu arada. 
Daha önce de tavsiye edilmişti, hatta özellikle greyfurtlu olanı 



Cilt tipiyle alakası var mı bilmem fakat  Neutrogena'nın ürününü hem maske hem temizleme jeli olduğu için çok sevdim. Siyah noktalar için kesin çözüm değil gibi görünse de, geçici de olsa tatmin edici bir çözüm. 




Ve evet artık sivilcesiz bir güne uyanmak istiyorum :)


8 yorum:

  1. ah canım hepsini kullandım zaman zaman ama dıştan sürülen bu tür ilaçlar pek sonuç vermiyor.
    sanırım en önce yüzünü temiz tutmak geliyor.umarım işe yarar bu sefer :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, ilk başta sanki faydalı oluyor gibi ama bir kaç gün kullanmayınca tekrar aynı. Azalmıyor hep artıyor. Cilt için kullanılan diğer haplar ilaçlar da çok korkutuyor.
      İnşallah kendiliğinden gider de bizi yormaz :)

      Sil
  2. şu neutrogena işe yararsa lütfen bana da de.
    ben belki sormayı unuturum ama sen de bakıyım. benim cildime de sanırım bu temizliyiciler sivilce yaptı. önce nemlendirici dedim ama..
    bi de çıkmaya başladı mı durmak bilmiyorr meret :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen duyan geliyo hemen, çıktığı zaman geçse sorun yok.
      Aslında neutrogena nın temizleme jelinde çok büyük bir numara görmedim faydalı ama normal temizleme jellerinden. Hem temizleme jeli hem de maske olanı daha güzel daha etkili en çok siyah noktalarıma yaradı, inşallah sende memnun kalırsın :)

      Sil
  3. seçim dönemi ya sivilceler de operasyona soyunmuş baksana :) gerçekten bayılmadın değil mi çok güldüm orda caan :) bir an önce geçmiş olur inşallah aksatmadan kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir elimde pamuk ay anne bu ne bana bişey oluyo dememle dünyam karardı :)
      Seçim dönemi ya o yüzden dimi büşracanım, hem kendi gerginliğim hem onlar hep o yüzden :)))

      Sil
  4. ergenlik dönemi boyunca yüzünde bir tane bile sivilce çıkmayan ben son bir yıldır yeni ergenler gibi geziyorum! başörtüsüyle kapanan yerler problem olmuyor ama benimkiler sağ olsun ya alnımın ortasında ya burnumun ucundalar :( insan içine çıkmamaışlığım var sayelerinde :) doktorun verdiği ilaçlar cildimi mahvedince bıraktım ben de, temiz ve nemli tutup ara sıra farklı yöntemler deneyerek idare ediyorumm şimdilik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynenn bende de aynı durum. O zamanlar böyle bir şey yoktu acısı şimdi çıkıyor :)
      Ne olur çabuk geçsin sivilcelerimiz bir daha da çıkmasın lütfenn
      Ayrıca faydası olan yöntemlerini bilmek isteriz hayalotobüsüm ^^

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...