26 Eylül 2013 Perşembe

Bilgi Dünyamız-Morpa Çocuk'dan

Geçenlerde güzel bir çekiliş kazandık.
Aslında kazanmaktan ziyade güzel bir hediye aldık ben kuşlardan da küçüktüm blog sahibinden.
Hem çok kibar, hem de çok nazik bir öğretmen olur kendileri.


Morpa Çocuk'un web sitesine bakmanızı şiddetle tavsiye ediyorum!
Çünkü kitaplarının hem öğretip hem de eğlendirdiğini web sitelerinden daha iyi anlayabiliyoruz.


Kitapçı da en çok vakit kaybı bu yaşta ki küçüklere kitap seçerken oluyor. Bazı anlatılmak istenenler onların diline daha uzak, gördükleri şeyler hayal dünyalarıyla sınırlı kalıyor. Bu da açıkçası bizim hiç istemediğimiz bir şey. Çocuğun hayal kurmasını destekliyoruz ama gerçek hayattan sürekli uzaklaşmasını da istemiyoruz aynı zamanda.


Morpa Çocuk'un kitaplarını sevdik. Hem eğlendik, hem öğrendik. Ana sınıfındayken ablamın telaş ettiği şeydi yardımcı kitaplar. Sağlıklı takviyelere çok fazla ihtiyaç oluyor bu yaşlarda. Ana sınıfına, müfredata ve bu yaşta ki çocuklara hitap ettiği için özellikle tavsiye ederim sevgili veliler!!! :)

{Müfedatı da nerden biliyorsun? derseniz :) bizim kız bu sene 1. sınıf oldu. Elimizde ki kitaplarla ders kitaplarında ki etkinliklerin bir çoğu birbirine benziyor. Bizim için ders tekrarı oluyor aynı zamanda. Oradan biliyorum :) }


Faydasını gördüğümüz için tam da yardımcı kitap ihtiyaç ayında olduğumuz için özellikle yazmak istedim.

Sayın Elma kurduu tekrar teşekkür ederiz efendim ^_^


Not 1: Henüz anne değilim ama her şeye maydanoz olan bir teyzeyim, kabul :)

Not 1: Morpa Çocuk web sitesine tıklamalısınız gençler! 
Yaş falan farketmiyor, renkli dünyaları tam bize göre :)


12 yorum:

  1. kız gene mi çekiliş kazandın diye nazar edecekler sana!
    bu eğitim seti çok güzel ve yarayışlı.
    şevvalime gittiği için pek sevindim!
    selamımı da söyle.
    elma kurdumuza da teşekkürü bir borç bilirim böylesi kıymetli bir hediyeyi sundugu için;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene kitap senem gibi oldu Seyhann ne kadar mesudum anlatamam ^_^
      Nasıl güzel yürekleriniz var ki bize hediye gönderen kişiye bizim yerimize teşekkür ediyorsunuz, asıl biz teşekkür ederiz :)

      Sil
    2. şimdi intihar edeceğim kendimi:))
      maşallah diyorum.
      buda mı sana :))

      Sil
    3. Aslında daha çok elma kurdu öğretmenimizin jesti oldu sağolsun..
      Bir çekiliş daha kazanmıştım onu yazmadım :)
      Bu sene bitene kadar tutuyorum kendimi şansım biraz da başka şeylerde gülsün dimi yani :)))

      Sil
    4. bak sen, bir tane daha varmış :)) ben de maşallah diyeyim de sonra benden bilinmesin :))

      Sil
    5. :))))
      Yok yok biliyorum siz sırf ben kazanıyım da mutlu olayım diye dua eden taraftasınız ^_^

      Sil
  2. Yasemincim tekrar gule gule kullanin diyorum bu arada morpa ile anlasmam var sanacaklar bileydim morpa reklami gibi olmus yoksa sen reklam yazari misin sevvali opuyorum seni de sevgiler selamlat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla reklam içerikli olduğunu yazdıktan sonra farkettim açıkçası ama kitaplarını gerçekten çok sevdim samimi söylüyorum o yüzden hakediyorlar :)))
      Bizde sizi çok öpüyoruz öğretmenimm tekrar teşekkürler :)

      Sil
  3. Yasemincim tekrar gule gule kullanin diyorum bu arada morpa ile anlasmam var sanacaklar bileydim morpa reklami gibi olmus yoksa sen reklam yazari misin sevvali opuyorum seni de sevgiler selamlat

    YanıtlaSil
  4. Çok güzellermiş.:) Benim blogda da iki tane kutap çekilişi var istersen bir göz atabilirsin canım :) Destek olursan sevinirimmm😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki de :)
      Çekiliş bizim işimiz ^^

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...