28 Ağustos 2013 Çarşamba

Düğün Telaşı Yoksa Elbise Telaşı Hep Var

Bu sene çok bekledim, yakın birilerinin düğünü olur da elbise arayışlarına, düğün de ne giyerim telaşlarına düşerim falan diye ama nerdeee bizim tarafta pek hareket yok.

Şimdiden söyleyeyim seneye yeşil renk patlaması yaşayabiliriz :)
Nerden biliyorsun? demessiniz diye ümit ediyorum :)

Görüntü kalitesi düşük fakat model o kadar net ki bu elbisenin modeline bayıldım da bayıldım..



Angelina Jolie'nin yeşil elbisesi için de aynı duyguları besledim haliyle. Bu modele ancak payetli kumaş gidermiş zaten. Çok hoş tam istediğim gibi denilen türden.
Bir de zaten en önemlisi rengi!





Bu sene bir düğün, nişan olmadı belki ama seneye ilk organizasyon için bu elbiseleri şimdiden aklımın bir köşesinde.

Ayrıca, neden yeşil? derseniz..
Biliyorum demessiniz :)
Yeşili hem bu kadar sevip hem de yeşil bir tokamın dahi olmayışının yüzünden yeşil.





14 yorum:

  1. Yeni keşfettim blogunuzu, bana da beklerim :)
    http://nebihanakca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. yasmin toka kolayda bu elbiseleri bulmak pek zor :(
    dkafandaki gibi dikmeleri ise imkansız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulmak neredeyse imkansız. Ahh ah bizim evin altında yeni açılan bayan terzi amca değil de abla ya da teyze olsaydı aynılarını şimdiye çoktaan dikmişti o kadar marifetli :)

      Sil
  3. Elbiseler şahane :) İlginçtir benim de yok yeşil kıyafetim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim niye yeşil kıyafetimiz yok yaa :)

      Sil
  4. çok güzel iki model ve renk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle renkleri çok güzel değil mi :)

      Sil
  5. yahu ben buraya yorum bıraktığıma eminim, niye böyle oldu ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmesini çok isterdim..
      Bloglarda en hoş olmayan şey, yazarsın yazarsın tam göndericem derken hepsi buhar olup uçar..

      Sil
  6. Bende uzun bir elbise arayışından sonra düğün için mint elbise diktiriyorum, inşallah umduğum gibi olur.
    Ilk model çok hoş, ama bunlar gibi dikmiyor kimse :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mint yeşili rengine de bayılıyorum, yeşilin en asil tonlarından..
      İnşallah umduğundan çok daha güzel olur. Elbisenin fotoğraflarını paylaşırsın belki :)
      Terzi bulursun o da istediğin gibi olmaz, bu işin sonu yok bu işi öğrenip hepimizi kurtarıcam :)))

      Sil
  7. ben de tam indirimden üstekine benzer bir yeşil elbise almıştım geçen hafta. tabi ki fotoğraftaki daha güzelmiş. iyi iyi seneye de modası olsun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin elbisen çookk daha güzeldir, hem de yeşil :)
      Bence pişman olmucaksınn :)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...