27 Mayıs 2013 Pazartesi

Şevval'li Pizza

Hem ailem içinde hem de sanal dünyamda her ne kadar cadı bir teyze olarak nitelendirilsem de
Ben, galiba! sevgili Şevval'imi çok seviyorum :)

Hafta sonu beraber değildik, 
hazır ev sakin, canımda pizza istemişken harekete geçtim.
Yanmaktan kurtulan pizzalara yetişen kısmetli Şevval'im de teyzeciğine tatlı tatlı pozlar verdi.


Bizim kız seçicidir, her şeyi yemez. 
Pizzaları sevmesine rağmen, annem çok daha güzel yapıyor! dedi, olsun. 
Bir de, hazır pizzadan daha güzel bir tarif bulmuşum, 
Paylaşmazsam olmaz!

Bu sefer Şevval'in önerisi, mutlaka deneyin :)

Tarif, marifetli blogger, Umut Sepetim'den.. 


18 yorum:

  1. yok yok, sen bildiğin hamaratsın ya hu :)
    abim olsa seni alırdım derler ya, tam da öyle işte :)
    bak en büyük olduğum için bir kere daha üzüldüm!
    neyse abla/m/n var en azından :) bu güzellikte benim yeğen değil mi ?? :)
    şevval beğendiyse tarifi anneme vereyim de bize de yapsın o zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayalotobüsüm, hayallerini yıkmak istemezdim. Sandığın gibi değilim gerçekten :)
      Üzülme o yüzden, mutlu ol :))
      Benim Şevval'im senin de Şevval'in bu durumda.
      Hatta tüm teyzelik haklarımı devredebilirim :)
      Annen eminim güzel yapar ama bence sende çok güzel yaparsın :)

      Sil
  2. Hamarat kuzuu :) Maşallah sana :)benden bile hamaratsın kii :)

    Şevval'i benim için yanaklarından öp ve sen harika bir teyzesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kadar olamam ki :)
      Yorumunu okudum Şevval'e ve yanaklarından öptürdü senin için :))

      Sil
  3. Merhabalar canım,
    Bloğunu yeni keşfettim ve çok beğendim. Takibe aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  4. Şevval'e hayran hayran bakarken pizzayı görmedimdi bile:)
    Sonra yazıyı okuyup ismimi görünce çok sevindim:)
    Ellerine sağlık canım,afiyet şifa olsun inşAllah.
    Akşamın hayrolsun.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman mayalı bir tarif denesem sonu hüsran olur.
      Benim gibi acemiler için tarifin yanında şahane bir anlatım olunca, hata payı en aza inebiliyormuş :)
      Teşekkür ederim güzel yorum için..
      Hayırlı akşamlar.. sevgiler :)

      Sil
  5. ne kadar sevimliymiş şevval maşallah :)bu çocuk sevilmez mi hiç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle tatlı tatlı güldüğü ve uyuduğu zaman çok tatlı oluyor, uyanır korkusu ile bakmaya kıyamıyorum o derece :)

      Sil
  6. hemen bakıyorum çok leziz görünüyor.. biz yaz pidesi diyoruz ama bakalım o muymuş :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yaz pidesi ismi çok daha güzelmiş, biz de pizza ya öyle diyelim artık :)
      Sevgiler :)

      Sil
  7. buradan enfes görünüyor pizza ve adı gibi güzel şevval de öyle.afiyetler olsun hepinize.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beraber olsun, o zaman çok daha güzel olur :)
      Sevgiler :))

      Sil
  8. yemek konusunda ortaya güzel ve lezzetli bir şeyler çıkartmak mutluluk verici değil mi? ben bu duyguyu ne zaman yaşayacağım acaba :( ellerine sağlık, güzel görünüyor :) yani şevval güzel görünüyor demek istedim :P
    Teyzesinin şevvali çok tatlı sevilmeyecek gibi değil ki :) tarife hemmen bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde çook keyifli yaptıklarım yenmediği zaman hemen yok etmek istiyorsam yaptıklarım sevildiği zaman da hiç bitmesin herkes yesin istiyorum, o derece güzel birşey :)))
      Tatlılığını benden almış, o yüzden sevebilirsin :)))
      şaka şaka :))
      tarifi mutlaka denemelisin..

      Sil
  9. Allah el lezzetini artırsın arkadaşım :)yeğen teyzeye çekermiş ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa nasıl güzelsin sen :))

      Sil
    2. sen güzel bakmayı biliyorsun :)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...