15 Mayıs 2013 Çarşamba

Benden Kısa Notlar

Bazen!
Garip,
Tuhaf,
Ama
Sebepli, 
Mantıklı 
Olaylar da yaşanabiliyormuş aslında.

Birileri güzel bir mesaj göndermiş birilerine.
İşin en güzel tarafı İran'lı komşuların mesajı anlamamış olması, babama soruyorlar:
Bu ne demek oluyor, ne söylemek istemişler diye 
Babam da başlıyor anlatmaya; hani sigara içiyorlar da sigaranın sonu kalıyor ya.. diye devam ediyor kibar adam :)


Mesaj güzel olmuş ama dimi, umut ediyoruz tez zamanda sahiplerine ulaşsın.


Neyse dedik,
Hasta ziyaretine gittik fakat çiçeği biz almadık. 
Amcamın kayınçosu halamın sevgili eşi, ailemizin en hareketli yaşlısı almış.. 
İçinde ki not çok güzeldi.

''Sevgili kayınçoma'' :)


Sonra da,
İran'lı bir müşteri sağolsun bu güzel çikolataları getirmiş.
Getirmiş ama benim karameli bol olan çikolataları sevmediğimi bilememiş :)
Ne yazık ki...


Kısa notlarımın en güzeli!
Ablamın evinden Cami manzarası, hafta sonu misafirler gelince güneşin doğuşunu seyrettik. 
Özlemişim, hem güneşin doğuşunu seyretmeyi hem de sabaha kadar oturup doyasıya gülüp sohbet etmeyi.
^_^


18 yorum:

  1. Baban anlattıktan sonra anlayabildiler mi? :) çikolatayı bulmuşta lafmı yapıyorsun sen nimet çikolata candır can :) cami manzarası eşliğin degüneşin doğuşunu izlemeni kıskandım sanki.. bende uzun zamandır sabaha kadar oturup muhabbet etmedim özlenilesi şey gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladılar :) Yani o kadar güzel anlattıktan sonra anlamasaydılar, ayıp olurdu :)
      Hemde nasıl özlüyormuş insan Büşra canımm, en yakın zaman da topla milleti :)

      Sil
    2. finallerim bitsinn yapacağım ozaman hiç bize yakışmayan şeyler bunla aa :D uykusuzluğa da gelemem he :)

      Sil
    3. Kahve uyku kaçırıyor diyorlar ama ben bir faydasını göremedim, belki sende işe yarar Büşracanım :)
      Finallerin bitsin inşallah hemen, sonra kayboluyorsun merak ediyor insan :))

      Sil
  2. hep derim bu gece sabaha kadar oturalım sohbet edelim diye ama en fazla saat gece 1 olunca olduğum yere sızıp kalıyorum, artık benim bu lafıma kimse inamıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bünyemizi çok fena alıştırmışız erken yatıp erken kalkmaya yektam.
      Yazık oluyor bize :)

      Sil
  3. notu kim hazırlamışsa, basılması gereken damarı bulmuş gibi :))
    çikolata bulupta burun kıvırmak olmaz, olamaz!! her türlüsü yenir, tek başına yenmiyorsa yanına başka katıklar konur ki, karamel tadı çok gelmesin.. // amaaan ben de karameli sevmem ki, yeme yani yeme!
    çikolata diye bu zulüm çekilmez ki, seven birilerine ver en iyisi :))
    ahh ahh benimde bir ablam olaydı, o olmadı bari abim olaydı..
    ne zormuş en büyük olmak!! efkarlandım ben, gideyim en iyisi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman dur! nereye.. Hayatta bırakmam :))
      Benim ablam bir melek, sana da yeter bana da :)))
      Geçen gün de dinlemiştim seni şimdi dinliyorum, yani bu şekli on numara çikolatalara elimi bile sürmüyorum :)

      Sil
  4. Yasemin ben karamelli seviyorum biliyor musun :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bilseydim paketi kapar sana gelirdim :)

      Sil
  5. sırıta sırıta okudum.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Mesaj :) harika olmuş bence inşallah yerine ulaşır.
    Karamelli çikolatayı türk kahvesiyle tavsiye ederim, belki seversin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet haklısın çok yakışır, daha önce nasıl aklıma gelmez :)))
      İnşallah, apartmanca çok ihtiyacımız var mesajların yerlerine ulaşmasına :)

      Sil
  7. okuyunca hemen bizim yönetici geldi aklıma.uzun yıllar Almanyada yaşadığından türkçesi biraz bozuk o yüzden yazdığı notlar evlere şenlik oluyor.hatta bazen ziyarete gelen kuzenler muziplik yapıp fotoğraf çekip faceye atmışlardı.bizde izmaritin ötesinde ayıplar var ve hatta bu yüzden çamaşır asamıyorum.yapanlar belli ve yaşlı ama yaşlı olmak daha olgun ve güzel insan olmak anlamına geldiğinden bende,davranışlarına anlamına vermek mümkün değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O notlar evlere şenliktir hakikaten :))
      Katılıyorum, yaşlı demek olgun insan demek.. Apartman ahlakına uygun yaşayabilen insanları bir araya toplamak çok zor görünüyor. Bazı şeyler söylenmeden yapılmalı ki o zaman edebe adaba uygun hareket edilsin değil mi..
      Çok zor :)
      İnşallah yaşlı amcalar taşınır mı desem, yoksa inşallah bir daha tekrarlamazlar mı desem.. bilemedim :))
      Allah kolaylıklar versin...

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...