20 Nisan 2013 Cumartesi

Lâle'siz Yaz Gelmez'miş

Neden benim de lâle fotoğrafım olmasındı ki?
Olsundu!


 Oldu sonunda, hem de Ney'hâne yolunda..
Bir şeyi, bir yeri, bir insanı sevmek çok farklı.
Ulus'a gidip Hacı Bayram Cami'sine gitmediğim zamanlarda Ulus'a gittim demiyorum.
Artık Hamamönü'ne gidip, Ney'hâne'ye uğramadığım zamanlarda da
Hamamönü'ne gittim demeyeceğim.


Tiyatro, sinema biletlerini atmam. Gittiğim, sevdiğim yerlerden de küçük şeyler hatıra olur diye alır, 
sonra bir yerlerden çıkar mutlu olurum diye saklarım :)


Büşra Can'ım kavanoz süslemiş, ben de görüp heves edip bir tane de kendime süsledim. 
Turkish delight hastası birinin kavanozun içine takı toka koyması beklemek... ayıp olur :)


23 yorum:

  1. gölgeler koridoru çok güzel bir eser

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlarındayım ama yine de sevdim :)

      Sil
  2. bizim buralarda lale yok, o zaman bize yaz gelmeyecek mi?
    ay çok mutlu olurum valla bak, gelmesin :))
    her lokum gördüğümde aklıma gelir oldun.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki hep tatlı tatlı geliyorum aklına çok sevindimm :))
      Yazı sevmiyorsun, gezmeyi seviyorsun bence sen lokumu da çok seviyorsun hayalotobüsüm, benziyoruz bak :))

      Sil
    2. bencede benziyoruz, o yüzden sevdim seni bu kadar :)
      cumartesi akşam eve gitiiğimde kardeşim elinde laleyle geldi, o kadar güldüm ki!!
      zorla getirecekler yazı, anladım :)

      Sil
    3. Karşılıklı sevgilerimiz var ne güzel :)
      Güzel bir tevafuk olmuş, hemen gitsin mi desek bilemedim ama yaz mevsiminden bende pek haz etmeyenlerdenim :)

      Sil
  3. ^^ fotograflar süper, sen süpersin!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımın içiii teşekkür ederim güzel bakan gözlerine sağlık :))

      Sil
  4. lale fotografın da pek güzel ;9
    ayrıca o nasıl bi kokoş kavanozdur öyle!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayıptır söylemesi lalelere baktıkça bakasım geliyor Seyhan :)
      Kendimi öyle süsleyemiyorum :))

      Sil
  5. yine yeni yeniden Neyhane diyorum, laleler ise nefis:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanıyorum İnşallah görüşücez Ney'hane'de :)

      Sil
  6. Kavanozdakileri yalnız yersen hiç güzel olmaz ki ama günah olabilir :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz dimi, ben paylaşmayı severim ki zaten canım senin payını da ayırıyım hemen :))

      Sil
  7. Lale fotoğrafını çok güzel çekmişsin ;)
    Kavanozun çok tatlı olmuş, içindeki lokumlarla birlikte ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nice'mmm beğemene sevindim :)
      Blogda yorum almak çok güzel bir şey, ama böyle güzel insanlardan güzel yorumlar almak çok daha ayrı güzel bir şey :)

      Sil
  8. fotoğraf enfes sevgili yasemin.ama sen çok güzel ve başkasın.genç yaşına rağmen yüreğindeki olgunluk,güzellik ve bakış açısı gözlerine d yansımış.çok teşekkür ederim geldiğin,beni yanlız bırakmadığın ve güzel sözlerin ,davetin için.tanımaktan çok keyif aldım.inşallah birlikte gideceğiz Ney'hâne'ye.
    kavanoza gelince tam vintage olmuş.çok güzel.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel mi güzel yorum beni ne kadar mutlu etti tahmin edemessiniz :))
      Gönlü güzel insanlar ancak karşısındakinin güzelliğini görebilir. Ne gördüğün değil nasıl baktığın önemlidir derler ya güzel bakıp güzel gördüğünüz için asıl ben teşekkür ederim.
      Kısada olsa çok keyif aldım sohbet etmekten, çok isterim müsait bir zamanda gidelim inşallah :)
      Sevgiler :)

      Sil
  9. Ben de 20 yıllık çikolata kağıdı ;hem de icine tarih atılmış olanından,bile saklayan biri olarak seni istikbalin adına uyarmak istiyorum.Zaman icinde evde luzumlu eşyaları koymak için yerin kalmayacak,hafizanallah "Ankara da çöp ev"flaş haberinin öznesi olma riskin yüksek..Benden söylemesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendim gibi birilerini görünce öyle mutlu oluyorum ki :))
      İçine tarih yazma olayını yeni yeni yerine getiriyorum, önceden yazmadıklarım için çok pişmanım.
      Ama belki de şöyle olur, ''Ankara'da ki tarihi hatıraların olduğu evi bulduk.''
      :))

      Sil
  10. Biletleri falan bende saklarım bir kutu dolusu o şekil kağıtlarım vardır :) arada bakar bakar gülerim iyi gelir ya :) kavanozun çook hoşuma gitti yapabilir miyim falan dedin ama maşallah çok sevimli olmuş bu arada kabul etmeliyim ki benimkinden güzel olmuş :D içindekilerde ayrı bir güzeel tabii ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk güzel oluyor hemde saklamak, geçen gün tekrar elime geldiler dedim ne güzel geziyormuşum :))
      Yokk canım senin ki kadar güzel değil, bir kere o kadar renkli değil :)
      O son yaptığın kolyeden sonra bir daha heveslenmicem dedim :))
      Lokumsuz olmaz dimi Büşraa :))

      Sil
    2. gezmenin derdine düştün yani :) renkli olmasa da içinde ki lokumlar yeteer :) o niye ya sen heveslen yap ben beğeneyim yorum yapayım falan :)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...