25 Mart 2013 Pazartesi

Mel'in Dükkânı

Bu sefer size güzel bir dükkânı gezdirmek için geldim. 
Mel'in, yani
Arkadaşımın dükkânını :)


Melike'yi tanımayan kalmasınnn :) Dükkân sahibi hoş bir bayan sadece, diyemeyeceğim. Sadece değil, ayrıca çok iyi bir arkadaş, gönlü güzel bir dost, kalbinde ki güzelliği yüzüne yansıtabilenlerden biri Melike.
Gönlünde ki güzelliği takılarınada yansıtıyor. Hem şık, hem de zarif olmayı da bu yüzden aynı anda başarabiliyor.


O kadar çok takı çeşidi var ki Mel'in Dükkânı'nda , ennn lerimi seçtim sizler için. Buraya çok fazla fotoğraf koyamayacağım içinde bir kaçını kolajladım :) 


Kitap ayraçları, kolyeler, yaka kolyeler, bileklikler, İstanbul'lar, Paris'ler, love'liler neler nelerrr var :)
El emeğinin en güzel hallerinden birini yansıtıyor Melike o yüzden Mel'in Dükkânı'ndan bahsetmeyi kendime bir borç bilirim. Çünkü alışveriş yapmak kadar alışveriş yaptığımız kişilerde önemlidir bizim için.



Ayrıca Melike'nin facebook sayfasını takip etmenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Güncel paylaşımlarını, en yeni takılarını oradan takip etmek mümkün. Birde bugün çekilişinin son günü!!


Facebook sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.
Çekilişi kazanamasanız dahi güzel bir dost kazanacağınız garanti edilir :)

Nt: Fotoğraflar Mel'in facebook sayfasından alıntıdır :)


10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Beğeneceğini biliyordum, zevklisin çünkü :)

      Sil
  2. Merhaba,arkadaşınızın takılarına bayıldım hem facee hem de bloğumda duyurdum.Mail:znurhayat@yahoo.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerr Takı Perisi :)
      Sevgiler :)

      Sil
  3. güzeller hepsi de. bir uğrayalım bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkine, tarzına göre birşeyler göreceğine inanıyorum :)

      Sil
  4. arkadaşının dükkanı takı cenneti gibi:)çok güzel ve şık parçalar var çok beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl güzel şeyler var değil mi.. Ayrıca el emeği ile haşır neşir olan biri tarafından beğenilmesi ekstra güzel :)
      Teşekkür ederim arkadaşım adına.. :))

      Sil
  5. cidden çok zarif çok güzel şeyler çok sevdim, emeklerine sağlık arkadaşının:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin son dıy projen olan güllü kolyeyi çok sevdimm :))
      Güzel yorumun için çok teşekkür ederimm :)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...