23 Mart 2013 Cumartesi

Kalp Kırılırsa!

İş yerinden kaçar gibi çıkıp yağan o güzel yağmurda ıslanma fırsatını yakaladım. Heyecanla beni bekleyen ablamın yanına ışınlandım ama dolmuşmu bekleyelim otobüse mi atlayalım, jet mi gelir uçak mı derken baktık binmiş gidiyoruz bile..

Eve bir geldik süpriiizz :) Güzel yeğenim teyzesinin dağınıklığını toplamış.. 
-Teyze ben senin dolabını topladım, bir daha öyle dağıtma! diyince kalbim sıkıştı.. 
Birde ne göreyim, toplamış sahiden :)


Kitaplığımı boyunun yettiği yerlere kadar düzeltmiş. Birde dolabımın içi vardı tabi..
İçimde ki cadının ortaya çıkması çok uzun sürmedi. 
Şevval hemen buraları eski haline getiriyorsun dedim, çıktım odadan. (Tabi orada sesim fazla yükselmiş olabilir :))

Birde baktık ki teyzesinin cadılığına dayanamayıp oturmuş ağlıyor, aynı ben :)


Teyzesinin kuzuusuuu çok özür dilerim, çok beğenmiştim aslında belli edemedim sadece :) Sana nasıl kızabilirim, gel ellerine kremler sürelim desemde uzun bir süre ağladı. Kırdım bir kere kalbini..

Ağlamasına dayanamıyorum. Ama en çokta ben ağlatıyorum, sanarsın kız kardeşim..

Teyze olmak çok güzel, bu güzel duyguyu tatmam için ablamı vesile kılan Rabbime binlerce kere şükrediyorum. 

İnşallah Şevval büyüdüğü zaman benim ona ettiğim eziyetleri hatırlamaz :)



28 yorum:

  1. deli :) Bende çok uğraşırım yeğentoşlarla :)çok başkalar hakkaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeğentoş, galibamsa, enteresante :))
      Sende çok başkasın hakikaten Melikee :) Senin yeğentoşlara kocaman bir maşallah canımm :)

      Sil
  2. Kızım hem pasaklısın hem de çocuğa bağırıyorsun anlamadım ki ben seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde kötü teyzeyim :) Halbukusi ne kadar düşünceli bir yiğenim var dimi, kıymetini bilmiyorum :)

      Sil
  3. yaa çok kötüsünn :) teyze olmak gerçekten güzel olsa gerek arkanı toplayan kuzenlerin oluyormuş baksana :) İyi ki varlar ALlah başınızdan eksik etmesin. En fazla sen üzsende en fazla yine sen seviyorsundur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) o konuda şiddetle tavsiye ediyorum. Suyumu getirir, uyuyunca üstünü örter, ağlıyorsam gıdıklar ama kötü şansı işte böyle cadı bir teyzesi var :))
      Hemde çook seviyorum, baldan tatlı :)
      Darısı başına inşallah canım :)

      Sil
  4. :) kötü teyze :P Maşallah Şevval çok güzel. Çocuklar kötü şeyleri hatırlamazlar merak etme teyzesi :)

    Mutlu kal canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötüyüm dimi :)) Güzelliğini teyzesinden almış olabilir ama huysuzluğu ve inatçılığı ile hiç bir alakam olamaz :)

      Sil
  5. unutmuyorlar canım bende yeğenime neler yapardım benim oyuncularımdı onlar şimdi hala sen bize böyle yapıyordun şöyle yapıyordun diyorlar ama tabi en çok sevdikleri halaları benim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa işte buna çok üzüldümm.. Şimdi ki çocuklar çookk akıllı, hiç birşeyi unutmuyorlar. İnşallah bizim kız hatırlamaz :)
      Hala olmakta çok keyifli değil mi, hala olamayacağım için üzülsemde tek çocuk olmadığım ve en azından teyze olabildiğim için seviniyorum :)

      Sil
  6. şuan sana ne kadar kızdıgımı asla tahmin bile edemezsin.
    bir kız kardeşim olmadıgı için teyze olamıycam ama çok isterdim teyze olmayı!!
    ve sen tutup böyle tatlılık yapan yeğenini ağlatmışsın ya, elime geçsen ben de snei ağlatırdım.

    naapsan özür dilemek olmaz bir hediye alıyorsun bir daha da ağlatmıyorsun kızı!!

    küstüm ben de sana :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şevval böyle bir destekçisi olduğunu bilmeli :)
      Sende tatlı mı tatlı hala olucaksın inşallah Seyhaan bende hala olamıcam :( eminim benim kadar cadı da olmazsın sen yiğenlerini hiç üzmezsin :)

      Şimdi sende küstün Şevval'de ikinizi yemeğe mi götürsem ne yapsam :)

      Sil
    2. bilmiyorum, al gönlümüzü.
      Hele şevvali bir daha, sakın sakın sakın incitcitme!

      Sil
    3. Şevvalimin gönlünü aldım, sıra Seyhanımda mı yani :))

      Sil
  7. Merhaba Bloğunu yeni keşfettim bana da beklerim..
    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  8. ne güzel toplamış işte daha ne istedin prensesten :)) teyze anne yarısı derler bizde.önce ablam yaşattı bu güzel duyguyu bize.sonra ben sonrada kız kardeşim.yani hepimiz teyze olduk ve yarı anneleriyiz tatlı yiğenlerimizin.Allah her gün şükrediyorum ailem için.en büyük hazine onlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonradan onu dedim kendime toplamış işte ne güzel niye kızdın ki? diye ama artık çok geçti..
      İçime de dert olunca yazıyım rahatlarım dedim :)
      Hemde 3 kız kardeşsiniz demek teyzeliğin tadına varmışsınız :) Kardeş sayısı çok olanlara hep imrenmişimdir.. maşallahh :))
      Allah size sağlıkla mutlulukla hep birlikte olmayı nasip etsin inşallah, güzel yorumların için çok teşekkür ederim.
      Sevgiler :)

      Sil
  9. senden böyle bir çıkış asla beklemezdim :) çok ilginç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beklemiyordum kendimden uzun zamandır da didişmiyorduk Şevval'le :)
      Ama şimdi iki kat utandımm :)

      Sil
  10. Yegeninle aranda kac yas var ?
    Kendimden ornek vermem gerekirse benimde benden 5yas buyuk teyzem var
    Cocuklugum hep onunla gecti herseyimi onunla paylasmistim, sonrasinda teyzem kesin donus yapti turkiyeye evlendi ellere karisti bense Fransada oksuz kaldim .. Bende cok buyuk bi blosluk olmustu ..
    senin postu okuyunca o geldi puuuff hatta duygulandim :)
    Senin sansli oldugun kadar yegeninde sansli birbirinizin kiymetini bilin insallah ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle sayınca çok fena oldu, birden 5 diyesim geldi ama malesef 12 yaş var :)
      Genç teyzen olduğu için çok şanslıymışsın. Zor olmuştur senin için, geçen sene evlenmiceksin diyen yeğenim artık çok fazla didiştiğimiz için anneanne evlendirelim de gitsin odasıda bana kalsın diyo :)) İnşallah sende bu vesileyle teyzene kavuşmuş olursun :)
      Dün duygularımda yarattığın etkiyi rüyalarımda gördüm kelebek misali, hala etkisindeyim :))

      Sil
  11. üzme teyzesi şeker kızı amaaa.
    unuturlar çocuklar sen canını sıkma yine de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıll şekerler hemde. Sizin kızlarla hemen hemen aynı yaşta olabilirler hatta.
      Umarım unutur :)))

      Sil
  12. Kızmış olmana inanamıyorum :( desem kızar mısın? Ahh ben böyle günleri görmek için iple çekiyorum zamanı, benim yiğenleri görsen töbe edersin bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki kızmam, bazen tuhaf zamanlarda beklenmedik tepkiler verebiliyorum malesef :) Ben o konuda biraz şanslıyım galiba, geçen gün tekrar girişmiş odamı temizlemeye[aslında o kadar pasaklı değilimdir kendine yer yapıyor gibi geliyo bana :))] ama bu sefer becermiş tam puanı ve şekerleri kaptı lokumum :)
      Bazı yeğenlerde böyle cadı teyzesi olduğu için bahtsız oluyor işte :))
      Yeğenler!! Senin kaç taneler ki, maşallah :)

      Sil
    2. sekerleri kapmasina çok sevindim ;) Tam tersi bence sansli; tanidigim kadariyla hiç öyle degilsin zaten o yüzden inanamiyorum dedim :) Insaniz tabi arada olabilir zaten bu sefer hemen ödüllendirmissin ;)
      Benim 2 taneler ve aralaeinda 1.5yas fark olmasina ragmen ikiz gibiler :/ Bazen bende kafayi yiyecek gibi olmuyor degilim :s

      Sil
    3. Nice sana şöyle bir sarıldıımmm :) Uzak da olsak doğru tespit, beni doğru tanıdığını söyleyebilirim :)
      Maşallah, iki yeğen candır. Bazen keşke çok yeğenim olsa diyorum ama bir yandan da Allah kolaylık versin, biri oturma odasında diğeri mutfakta birine koşarken diğeri başka yere kaçıyor falan, hayal edince kötü oluyormuş :)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...