6 Şubat 2013 Çarşamba

Asi'den blogcu dostlarına..

Selamlar Herkese,
Bir çekiliş duyurup hemen gideceğim..
Bazı şeylere geç kalıyorum maalesef, bu kitabı okumak için de geç kaldığımı farkettim.
Bu zamana kadar okumadan durabilmişsem, bir kaç gün daha sabretmeliymişim..
Bir Öyle Bir Böyle  blog sahibesi Asi- arkadaşım bu güzel kitabı hediye ediyor bloğunda.
Katılmalısınız!
Ama Asi adını kabul etmiyorum kendisine.. Çünkü asi değil, şeker gibi biri o isim sana hiç uymamış. Değiştirmelisinnn :)






4 yorum:

  1. Benim de bir çekilişim var. Beklerim. :)

    http://ayvayedirenkiz.blogspot.com/2013/01/kitap-cekilisi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin çekilişinize de katılmak lazım öyleyse :)

      Sil
  2. asi benim lakabım bebek :) neden bilmiyorum ortaokuldan beri öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asi ama güzel, Asi ama tatlı gibisinden yanii :)
      Şimdi oldu :)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

Kalbimin kırılan yerlerinden onarılmak isterdim.  İzi silinsin, yaralarım görünmesin. Hafızam yerinde dursun ama beynimin içi sussun isterdi...