28 Ocak 2013 Pazartesi

Mutluluk sebeplerim..

Geçenlerde, sevgili ablam malum plastikçi tupperware'den anneme süper şef almış. Canım ablam anneme hediyesi gelmeden önce söylediği için, arayıp ayy ablacım niye zahmet ettin ama keşke bir boy büyüğü vardı ya ondan alsaydın demek güzeldi :)


Ertesi gün elinde o minicik şeyle gelince annem çok mutlu olmuş, bende bir mutluluk sebebi olmalıyım! diyerek aldım elime kataloğu..
Hem bir plastiğe o kadar para verilmez, hem de ucunda annem sevinecek mantığım tuttu beni.
Bende kendimi tuttum haliyle..
İkilemde kalınca kataloğu getiren abla elimde minik kaplardan var hazır istermisin dedi,
Ve anneme bu minik kapları aldım ..


Elimde minik kaplar annem sevinir şimdi diyerek, tin tin gittim eve
Amma ve lâkin anneciğime o mutluluğu yaşatamadım
Baktı, evirdi çevirdi ve dayanamayıp, çok küçük bunlar, ne konur ki? dedi..
Almışım, getirmişim sen beğenmemişsin anneee, teesüf ederim, demekle yetindim.
Biraz zaman geçti baktım benim minik kaplar ortada yok!
Mutfağı arıyorum, tarıyorum yok.
Kesin beğenmediği için dip köşe bir yere attı, derken...

Benim canım annem beğenmediğini şöyle ifade etti:
Çok güzel kaplar ama ben napıcam onları senin çeyizine sakladım dedi :)

Bir kez daha görmüş oldum,
Anneden,babadan başka kimse bu kadar düşünceli olamıyor maalesef kalp kırmamak için..

Bolca şükretmek ve kocaman sarılmak için sebeplerimiz var :)

Mutlu haftalar herkese..




17 yorum:

  1. Son cümlelere doğru gözlerde hafif dolmalar oldu...
    Rabbim başımızdan eksik etmesin onları.
    Paylaştığın için teşekkür ederim Yaseminciğim.
    Selam ve dua ile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım, inşAllah.
      Bu dünyada ki en büyük hazinelerimiz onlar..
      Selam ve dua ile inşallah, sevgiler :)

      Sil
  2. ahh o tupperlar ahh :) çeyizlik onlar çeyizlikk uğraşma boşa :) güle güle kullanın canım benimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemde senin gibi düşünmüş olmalı canım :)

      Sil
  3. ilk çeyizini de almış oldun yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında onları anneme almıştımm :)

      Sil
    2. sonuçta sana kaldı kızım :) neticeye bakıyoruz yani :)

      Sil
    3. Orası öyle tabi, annem kaybetti :)

      Sil
  4. simdi bu ufakliklar cok amaclidir salca maydanoz zeytn peunir sosis icin bir numaradir.izellikle salcada zerre kadar kuf yapnaz peyniri bozmax hele maydanozu uc hafta saklar anne ceyize verdiyse hemn kap kycuk sefin buyugu var bende kullaniyorum bir tanede faxla var satilmalik fiyati cok cok uygun dusunursen ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem paketleyip kaldırdığı için denemek kısmet olmadı ama haklısın. Herkes senin gibi düşünüyor :)

      Sil
  5. tuppervare gerçekten harika pahalıda olsa
    ilk resimdeki robottan bende de var hatta bloguma eklemiştim çok kullnışlı birşey
    sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdik bizde kullanışlı ve pratik.
      Sevgiler canım :)

      Sil
  6. Şükretmek için harika sebeplerimiz onlar bizler için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük nimetler bizim için, Rabbim eksikliklerini göstermesin hiç birimize.

      Sil
  7. o küçükler çok kullanışlı iyi ki çeyizine kaldırmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de küçükler daha kullanışlı, annem bilemedi kıymetini :)

      Sil
  8. Merhaba neredeyse tüm arkadaşlarım tupperware alıyor ben de üye olmaya karar verdim. bir kaç haftadır temsilci oldum ulaşmak isterseniz zeynov90@hotmail.com. 250 tl ve üzeri kargo bedava ve tabiki süpriz hediyelerle :))

    YanıtlaSil

Gönlünden geldiği gibi!

Herkese Selam

Önceden fotoğraflar biriktirir, taslaklar oluşturur en çok da yazıp silmek, bazen kendime saklamak, bazen anı oluşturmak istediğimde blog sa...