1 Ocak 2013 Salı

Kısa bir post..

Yılbaşını kutlamıyoruz ama insan dönüp arkasına bakınca bir sürü şey geliyor aklına..
 
 
Benim aklıma ilk gelen Ramazan ayı oluyor. Çok seviyorum, Allah daha çok ramazanlar göstersin bize inşAllah.
 
 
Bu sene Ramazan'da da en çok Kadir gecesini Hacı Bayramda geçirmek mutlu etti beni. Tekrar tekrar gidebilirim inşAllah. Mahşer-i bir kalabalık ve ortasında siz, herkesin derdi aynı, Hz.Peygamber (S.a.v.) yolunda ilerleyip, Rabbine bir adım daha yakın olmak!
 
 
Bir önemli gelişmemiz de Sümeyye bebeğimiz oldu. Bebek kokusu, cennet kokusu derler ya öyle bir güzellik kendisi :)
 
 
2012'de böyleydi şeker kutularım, daha farklı şekilleri de olucak inşAllah.
Taa ki ben bıkana kadar :)
 
 
Çok kızdım kendime, sen böyle güzel, tarihi bir Camii'nin önüne gel
İçini görmeden geri dön!
 
İlk fırsatım inşAllah!
 
 
Bundan bir kaç ay önce işe başladım. Dünde patron amcamız sağolsun bize yılbaşı hediyeleri almış :)
Düşünceli insanları seviyorum.
 
Rabbim her anı dolu dolu geçenlerden olmayı nasip etsin.
 
Hayırlı günler :)

2 yorum:

  1. zam yapmıyor ama hediye alıyor :P o da iyi bir gelişme :)

    YanıtlaSil

Gönlünden geldiği gibi!

Herkese Selam

Önceden fotoğraflar biriktirir, taslaklar oluşturur en çok da yazıp silmek, bazen kendime saklamak, bazen anı oluşturmak istediğimde blog sa...