25 Kasım 2012 Pazar

Bknz burada neler var :)

Selamlar Herkese!

Pazar günlerini sevmem ama nedense gün bitsinde istemem.
Tuhaf bir tutarsızlık olur bu günde ne yapmak istediğimide bilmem..

Ama bu tarz eteklerden ne kadar çok istedğimi biliyorum.
Geçenlerde EMiLİANATA bloğunun sahibesinde görünce daha önce yine gördüğümü hatırladım :)

Bugünde tevafuken rastladım kendisine hemde şahane bir fiyata!
Kaçırmak istemediğim için kahverenkli bejli olanından hemen kaptım :)
Şimdiden sabırsızlıkla bekliyorum :)

Aslında yorum yapmak için önce gelmesini beklemek gerekir ama ben dayanamadım, çünkü etekler sınırlı sayıda. Sizde almak isterseniz BURAYA tıklayabilirsiniz.



Dahası ve daha fazlası için bloğu ziyaret etmelisiniz :)

Not: Fotolar ivory road.dan..

Herkese hayırlı ve keyifli mutlu haftalar diliyorum!
Sevgiler :)

6 yorum:

  1. aa bu yazıda adım geçiyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkinizi koymama kabalığını göstermişim, hemen ekliyorum :)

      Sil
  2. Çokk tatlıymışş bunlar, pek severım uzun eteklerı :):)
    Blogunu yenı keşfettım ve takıpçın oldum, ben de beklerım bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. En kısa zamanda ziyaret edicem inşallah :)

      Sil

Gönlünden geldiği gibi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...