22 Mart 2012 Perşembe

In love oldum :)


Arçelik yine tasarımlarını konuşturmuş, belli ki ar-ge gayet güzel çalışmış. Tasarladıkları çamaşır makineleri ve renkleri harika. Ama içerik ve kullanım açısından nasıl oldukları hakkında hiç bir fikrim yok malesef, bir fikrim olmasını çok isterdim tabii ben sadece görüntülerine ve ışıltılarına vuruldum daha doğrusu in love oldum! :)



Bugün yeşil ve pembe renkte olanları vitrinde görünce gözlerim ışıldadı. Benim favorim yeşil oldu çünkü kesinlikle resimde göründüğünden çok daha güzel görünüyor :) Yanlız yeşilin yanında gördüğüm rengin pembe mi kırmızı mı olduğunu hala düşünüyorum, zira gözlerim yeşilin ışıltısıyla dolduğu için diğer renkler fazla dikkatimi çekmemişti.

Bir an yeşil çamaşır makineme çamaşırlarımı doldururken bir yandan da sarı bulaşık makinemde bulaşıkların kurumayı beklediğini hayal ettim ve yanında da kırmızı buzdolabımdan çıkarttığım gazozu yudumladığımı :)

Aahh ah hayali dahi çok renkli :)


Bu güzel mi güzel çamaşır makinasından alan ve kullanan şanslı bayanlar varsa eğer fikirlerini bizimle paylaşmalarını rica ediyorum.
Ve bu teknoloji harikasına kavuşan bayanları da tebrik ediyorum ayrıca darısı başımıza :)

12 yorum:

  1. ben siyah istiyorum samsungun vardı siyah bir çamaşır makinesi yanından bi yerinden dal deseni falan vardı çok hoştu :D
    buzdolabımda a++ siyah arçelik :)))

    hayalimde yani ;)

    YanıtlaSil
  2. evet ya çok harika birşeyler bende reklamlarda gördüm renkleri ne kadar çok canlı öyle:))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Seyhan samsungun çamaşır makinasına şimdi baktım hakikaten şahane görünüyo, buzdolabıda siyah çok güzel olur tabi mutfak dolaplarında siyah beyaz olsa çokmu ağır olur ki :)

    Tokideki sesim, hakikaten tasarım harikası çamaşır makinaları her evde olsa keşke bunlardan :)
    Sevgiler ve selâmlar :)

    YanıtlaSil
  4. kırmızı benim rengim vuruldum ama fuşya ve yeşilde harika of neyse hayırlı cumalar canım

    YanıtlaSil
  5. Ben şarkısınıda bi o kadar sevdim, renkler harikaa:)

    Blogumda çekilişim var, bekleriim:)

    http://birdilimportakal.blogspot.com/2012/03/bakn-burada-ne-varms-hediye-zaman.html

    YanıtlaSil
  6. Yektam olur inşAllah kırmızı çamaşır makinen :) Hayırlı Cuma'lar sanada :)

    YanıtlaSil
  7. Birdilimportakalım çekilişin çok güzelll ama 37 numarayı görünce hüsrana uğradım :)

    YanıtlaSil
  8. ben bu çamaşır makinesini kullandım, ev arkadaşım almıştı ve pembesini alıcam inşallah. kesinlikle çok iyi ve sessiz. arçeliği karalayanları anlamıyorum. yeşilini al derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende anlamıyorum, çok iyi mi bilmem ama yine de güzel arçeliğin beyaz eşyaları.
      Pembesi de çok güzeldi, şimdiden iyi günlerde kullanın inşalah :)

      Sil
  9. çok güzel bir makine, kullandım ve çok da memnunum. al derim, hiç bir sorun yaşamadım, çok da sessiz. kirlilik oranı seçme olayına da bittim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirlilik oranı seçme oranı mı??? bundan hiç bahseden olmamıştı, zaten hiç makinanın özelliğini hakkıyla anlatanına denk gelmedim :)

      Sil
  10. ben bu çamaşır makinesini kullandım, ev arkadaşım almıştı ve pembesini alıcam inşallah. kesinlikle çok iyi ve sessiz. arçeliği karalayanları anlamıyorum. yeşilini al derim :)

    YanıtlaSil

Gönlünden geldiği gibi!

Herkese Selam

Önceden fotoğraflar biriktirir, taslaklar oluşturur en çok da yazıp silmek, bazen kendime saklamak, bazen anı oluşturmak istediğimde blog sa...